Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Kwelling en principes

<< < (24/41) > >>

Aiko:
Spijtig dat dat biologische spul zo verdomde duur is. Ik krijg gelukkig ook met regelmaat wat mee van de moestuin en eieren van de kipp'n van mijn ouders. Als ik dat allemaal zelf moet gaan kopen...

Viz:

--- Citaat van: Aiko op 06 juli 2004, 19:15:00 ---Spijtig dat dat biologische spul zo verdomde duur is. Ik krijg gelukkig ook met regelmaat wat mee van de moestuin en eieren van de kipp'n van mijn ouders. Als ik dat allemaal zelf moet gaan kopen...

--- Einde van citaat ---

Op zich valt het allemaal wel mee hoor... Ook wij hebben 2 studenteninkomentjes... Je moet gewoon selectief kopen, en op aanbiedingen letten. Er zijn tgw heeel veel akties! Zoals één euro artikelen, en elke week een aantal aanbiedingen. (inslaaann!! :)  ) Verder hebben we een vrij goedkoop groentepakket waar we bijna de hele week wel van rondkomen.
Vooral bewerkte dingen zijn in natuurwinkels duur... Wij hebben het geluk dat we er 2 dichtbij hebben en zo de prijzen een beetje kunnen vergelijken :)  
En je betaald gewoon voor kwaliteit en een ' goed doel'  :)

Wat ik trouwens wel denk is dat het, als je met z'n tweeen bent toch wel een stuk goedkoper is dan als je alleen alles moet betalen.

Groetjes, Isa

Corrupted:
Waar ik woon zijn niet eens biowinkels, tenzij ik een heel eind met de tram ga...

animal lover:
Ik merk nu na 2,5 jaar dat ik echt geen behoefte meer aan vlees? vis heb. Eerder had ik nog wel eens dat ik moeite had als iemand bv. haring bij mij in de buurt had,maar het is over. Vandaag at iedereen met wie ik op stap was haring/ kibbeling en ik had er geen last van (alleen van de stank).

slalalalalala:
He lieve menschen!
Weet je wat ik nu altijd heb:
Ik ben nu zo'n 5 jr. veggie en heb er eigenlijk geen moeite mee om geen vlees etc. te eten, mis het niet ofzo maar...
Iedereen die wel vlees eet zit zo van mis je het niet bla bla bla en daar krijg ik dan het id van dat k t wel mis al weet k eigenlijk zeker dat t nie zo is.
Anderen zijn er zoveel meer mee bezig dat k het nie eet dan ik zodat ik onzeker wordt en denk: zou het dan toch lekker zijn (zit nu met vies gezicht voor de compu)  
vaag he?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie