Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Annemieke:
Uh, mensen, die post van mij is anderhalf jaar oud.
Monie:
Maar blijkbaar nog wel actueel (voor andere mensen dan, voor jezelf misschien inmiddels niet meer).
Christiaan:
Ja, maar Annemieke heeft geen aanmoediging meer nodig ;D Nee, echt niet.
bienne:
Ik moet zeggen dat een gebakken visjes voor mij soms heel verleidelijk kan zijn.....
Een keer per jaar snoep ik er eentje... Heb dan vaak wel spijt en denk dan muts, doos etc. maar goed ik ben ook maar een mens. En ja...... oude brokkelkaas.. ik kan er niks aan doen maar ik vind dat toch te lekker om te laten staan....
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo over na dacht dat zuivel eigenlijk ook niet kan als je vegetarier bent. Ik dacht altijd een koe die gemolken wordt waar je melk en kaas vandaan komt is niet erg. Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat het tenkoste gaat van het kalf enzo. Dom misschien.... :-\
Selly:
--- Citaat van: bienne op 30 oktober 2005, 10:20:40 ---Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo over na dacht dat zuivel eigenlijk ook niet kan als je vegetarier bent. Ik dacht altijd een koe die gemolken wordt waar je melk en kaas vandaan komt is niet erg. Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat het tenkoste gaat van het kalf enzo. Dom misschien.... :-\
--- Einde van citaat ---
Nou ja, dat is niet dom, iedereen maakt daar zijn eigen keuze is, en er zijn ook zo veel vegetariers die niet-vegetarisch gestremde kazen eten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie