Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Artemis:
Pizza's met kaas zijn ook mijn grootste struikelpunt (tezamen met het niet vertellen aan familie van gewijzigde etensgewoonte). De kaassouflees vind ik inmiddels niet meer lekker, gelukkig. Helaas denkt dochter dat ze eetbaar zijn.....
bloempjuh:
Ik heb wel eens gedroomd dat ik een biefstuk zat te eten omdat ik was vergeten dat dat vlees was ???
Maar in het echt is me nog nooit zoiets overkomen. Ik mis als vegetariƫr toch niet echt iets. Alleen spekjes in rauwe andijviestamp.. Dat is wel iets dat lastig blijft, al is uitgebakken tempeh ook wel okee..
Draek:
Ik heb blijkbaar nog ergens geluk dat ik vele dingen van vlees, kaas, melk en ei al niet zo graag lustte :) En vele dingen heb ik nooit gegeten, zoals pizza (voorlopig alleen nog pizza gehad zonder dierlijke dingen erop) en kaassouffle. Het enige wat ik lekker vond was eens een paar glazen melk opdrinken. Verder niks.
Maar nu heb ik sojadrinks :)
--- Citaat ---Ik heb al besloten ondanks het E-nummer gewoon wraps en bladerdeeg te eten, omdat dit simpelweg niet vervangbaar is. Dat verruimt mijn keuze in eten gewoon. Hier heb ik verder geen problemen mee.
--- Einde van citaat ---
Is daar nog geen vervanging van? Of is het in Nederland zo lastig?
ellen:
--- Citaat van: Annemieke op 02 januari 2004, 22:06:13 ---Ik begrijp dat dit voor vegetariers misschien heel idioot klinkt. ;D
--- Einde van citaat ---
Welnee, de gedachte aan nooit meer kaas, is voor mijn reden genoeg om niet aan veganisme te denken, terwijl ik zeker weet dat je best lekker kunt koken.
Nu we toch bezig zijn met opbiechten: Ik heb van de week een stukje kroepoek gegeten: niks aan zeg. Cassave is veel lekkerder... :)
Annemieke:
--- Citaat van: Dragonfly op 02 januari 2004, 23:56:48 ---
--- Citaat ---Ik heb al besloten ondanks het E-nummer gewoon wraps en bladerdeeg te eten, omdat dit simpelweg niet vervangbaar is. Dat verruimt mijn keuze in eten gewoon. Hier heb ik verder geen problemen mee.
--- Einde van citaat ---
Is daar nog geen vervanging van? Of is het in Nederland zo lastig?
--- Einde van citaat ---
Nou, het enige vegan bladerdeeg is uit de handel gehaald. En wraps heb ik nog nooit vegan gezien. Die platte broden van de turk komen in de buurt, maar die zijn altijd enorm droog en hard.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie