Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Aiko:
Je gaat toch geen sojakaas op brood doen? Dat is hartstikke vies...! Blegh. Ik heb geloof ik hier nog nooit iets goeds over sojakaas gelezen, zelfs marmite heeft hier nog wel een fan. Maar sojakaas...? Neem dan pindakaas ofzo, als er iets veganistisch op brood moet... (of marmite)
Laurie:
Nou, de vegan mozzarella van Redwood vind ik best goed te doen hoor! Gisteren door de sla was wel ok en vandaag heb ik 'm warm gegeten en had 't wel iets kazigs. Maar je moet ook niet denken dat 't hetzelfde is want dan valt het wel tegen.
Petra:
--- Citaat van: Aiko op 01 november 2005, 18:31:28 ---Je gaat toch geen sojakaas op brood doen? Dat is hartstikke vies...! Blegh. Ik heb geloof ik hier nog nooit iets goeds over sojakaas gelezen, zelfs marmite heeft hier nog wel een fan. Maar sojakaas...? Neem dan pindakaas ofzo, als er iets veganistisch op brood moet... (of marmite)
--- Einde van citaat ---
Nou de Soya creem cheese van tofutti is echt lekker hoor die met kruiden!
Maar goed bleef maar aan kaas denken dus vanochtend dacht ik ik neem een stukje bio kaas maar goed ook het smaakte totaal niet ik denk niet dat ik dus nog snel in de verleiding zal komen.
Ga vanmiddag naar de natuurwinkel in utrecht voor lekkere soya vervangers.
Voor mij weer een stap in de goede richting. Vegan lijkt moeilijk maar volgens mij verandert je smaak gewoon echt....
Sanja:
Ja, dat heb ik ook. Het smaakt me ook allemaal niet meer. Dus ik heb eigenlijk geen probleem meer met het laten staan van ijs.
Edit: en die tofutti is inderdaad erg lekker. (Maar wel duur :-X)
Petra:
Klopt ik vind die tofutti ook erg prijzig 3,98 en ik eet er 2 per week dus inderdaad behoorlijk prijzig...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie