Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Amarillo:
Ik vind Tofutti ook wel oké, maar ik koop het eigenlijk nooit, want er zijn zat andere belegjes die ik lekkerder vind*. En ik heb hoe dan ook niet echt behoefte aan kaas of iets wat erop lijkt.
Mind you: Yakso sojakaas daarentegen is een van de ranzigste dingen evah.
* Overigens heb ik van de week nieuw vegan broodbeleg ontdekt bij de natuurwinkel Weteringschans: spreads van Paul Stuart. Op basis van sojabonen geloof ik, maar het lijkt (gelukkig :P) niet op Tartex. Staat in de koeling!
Ehm, was er trouwens geen draad over vegan broodbeleg? Ik kan hem niet vinden, alleen maar een post van mezelf met mijn persoonlijke favo's erin, maar is daar eigenlijk niet een betere plek voor? Of is die draad verwijderd wegens we zijn een forum voor vegetariërs, niet veganisten?
Aiko:
--- Citaat van: cal¡mero op 02 november 2005, 19:43:42 ---Mind you: Yakso sojakaas daarentegen is een van de ranzigste dingen evah.
--- Einde van citaat ---
Ja, die had ik eigenlijk ook in gedachten. Ik wist niet eens (hoewel voorzienbaar) dat er ook een smeerversie van sojakaas bestond.
Petra:
Ik had laatst van die mozzarella tofu plakjes gekoch voor op de pizza...
Bah was zo vies..
Ik heb gisteren wel wat produkten kunnen vinden, een soort snij worst vegan en nog wat vleesvervangers...
Overigens ben ik er nog steeds niet uit of ik Vegan blijf eten of overstap of vegetarisch eten. Ik vind dat je als vegetarier gewoon gevarieerder kan eten of zal het toch gewoon een overschakeling zijn.
Ook ben ik bang dat ik tekorten aan voedingsstoffen krijg.
Want eten jullie bijvoorbeeld vaak bonen? Ik maximaal 1 keer per week en dat is toch een belangrijke vorm voor veganisten..
Superguppie:
--- Citaat van: Sanja op 02 november 2005, 12:14:45 ---en die tofutti is inderdaad erg lekker. (Maar wel duur :-X)
--- Einde van citaat ---
Tofutti chocolade ijs! Alleen bij de gedachte loopt het water me al in de mond.
En vanilla chocolate fudge rules! Alleen die verkopen ze hier in Tilburg niet meer :-\
Sanja:
Dat heb ik dus nog niet kunnen vinden - ben wel errug benieuwd!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie