Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Superguppie:
Ik bedoel dit soort figuurschuim: http://www.sinterklaaswinkel.com/schuttelaar-sint-nicolaasschuim-p-232.html
Ik heb deze nooit zonder gelatine gezien (ben zelfs gisteren nog bij de Hema geweest, ook daar alleen met restjes beest :-\)
Kikkers en muizen was misschien een slechte woordkeus, daarvan heb je ook die choco/gevulde natuurlijk.
Draek:
Heeft de natuurwinkel ook niet die dingen liggen nu?
Petra:
--- Citaat van: Dr@@kje op 11 november 2005, 20:21:45 ---Heeft de natuurwinkel ook niet die dingen liggen nu?
--- Einde van citaat ---
Soms verkoopt de natuurwinkel ook dingen die niet vegan zijn. De natuurwinkel in Maarssen verkoopt bijv: vlees, vis etc dus waarschijnlijk verkopen ze ook dingen waar gelatine in verwerkt zitten.
kimske:
--- Citaat van: Superguppie op 09 november 2005, 18:58:53 ---Sinterklaas en kerst komen er weer aan en daarmee ook mijn grootste kwelling: Schuimpjes
Van die harde waar ze allerlei vormpjes en kerstkransjes van maken. Wat mij betreft het lekkerste snoep ter werels maar ze zijn niet te krijgen zonder gelatine :(
--- Einde van citaat ---
Bij AH heb je zakjes 'suikergoed' op de sint afdeling! Erg lekker en vega! Lijkt op schuimpjes!!
Draek:
--- Citaat van: Petra op 11 november 2005, 20:44:42 ---
--- Citaat van: Dr@@kje op 11 november 2005, 20:21:45 ---Heeft de natuurwinkel ook niet die dingen liggen nu?
--- Einde van citaat ---
Soms verkoopt de natuurwinkel ook dingen die niet vegan zijn. De natuurwinkel in Maarssen verkoopt bijv: vlees, vis etc dus waarschijnlijk verkopen ze ook dingen waar gelatine in verwerkt zitten.
--- Einde van citaat ---
Tuurlijk.. maar de natuurwinkel heeft sneller dingen liggen zonder gelatine...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie