Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Kwelling en principes

<< < (8/41) > >>

Jasper:
Was het ook niet zo dat als je een lange periode geen vlees meer hebt gegeten en er vervolgens in een keer een behoorlijke kwantiteit van binnenkrijgt (een biefstuk of een homp tartaar of wat dan ook), je ook behoorlijke buikklachten kan krijgen? Dat zou dan samenhangen met darmflora-zaken.

Mariek:
En ik denk dat het met kaas ook zo zit. Al die vetten enzo.

Yessica:

--- Citaat van: Jasper op 09 januari 2004, 14:03:57 ---Was het ook niet zo dat als je een lange periode geen vlees meer hebt gegeten en er vervolgens in een keer een behoorlijke kwantiteit van binnenkrijgt (een biefstuk of een homp tartaar of wat dan ook), je ook behoorlijke buikklachten kan krijgen? Dat zou dan samenhangen met darmflora-zaken.

--- Einde van citaat ---

Ik hoorde laatst wel iemand die daar ook last van had. Eerst dacht ze dat het toeval was, maar iedere keer als ze weer eens vlees at, kreeg ze daarna weer ontzettende last van haar maag. Sinds ze de docu over de kalverslachterij had gezien, (een advocate met een geweten dus) koopt ze zelf geen vlees meer, maar als ze wel eens bij anderen at of uit eten ging, at ze wel vlees en dat viel dus niet goed.

animal lover:
Over veganisme en kaas en vegetarisme en vlees, denk ik ook dat de kloof groter is. Zelf zou ik als vegetarier nooit meer vlees of vis kunnen eten. Twee jaar geleden had ik soms nog wel eens behoefte aan vis,maar dat is ook helemaal voorbij. Ik kan me niet voorstellen, dat ik ooit nog vlees zal eten. Soms eet ik veganistisch,maar dat doet elke vegetarier wel denk ik, maar veganist worden zou ik niet kunnen, inderdaad door die kaas.

Viz:
Misschien is het een idee een anonieme praatgroep kaasverslaafden op te richten? :)
Toof wil vast wel erelid zijn :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie