Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Kwelling en principes

<< < (2/41) > >>

Christiaan:
Hmmm... kniepertjes met slagroom. En waarom heb ik vanmiddag die beschuit met muisjes geweigerd?

Het moet wel te doen blijven, denk ik, anders gaat het hele idee van een veganistisch dieet me op denk duur tegenstaan. Dus ik zit er wel over te denken of ik af en toe niet nog wat lakser van mezelf mag zijn dan ik nu "al" (borrelnoten, paprikachips, brood met e472 etc.) ben.

Mariek:

--- Citaat van: Christiaan op 02 januari 2004, 22:17:33 ---Hmmm... kniepertjes met slagroom. En waarom heb ik vanmiddag die beschuit met muisjes geweigerd?

--- Einde van citaat ---

Dat heeft me vanmiddag allemaal goed gesmaakt  :P

En Annemieke: het was toch een biologische pizza? Is al iets minder 'slecht'.

maud:
Ik heb er niet echt problemen mee. Ik zou het gewoon niet kunnen.. zo'n pizza in de oven zetten en er mn tanden in zetten. Ik moet zeggen dat een pizza zonder kaas me veel aantrekkelijker lijkt, ookal was ik vroeger dol op kaas.

Maar Annemieke, was het niet moeilijk dan? Heb je van de Pizza kunnen genieten of hield je er toch een beetje een naar gevoel aan over?

Annemieke:

--- Citaat van: Maud op 02 januari 2004, 22:34:32 ---Ik heb er niet echt problemen mee. Ik zou het gewoon niet kunnen.. zo'n pizza in de oven zetten en er mn tanden in zetten. Ik moet zeggen dat een pizza zonder kaas me veel aantrekkelijker lijkt, ookal was ik vroeger dol op kaas.

Maar Annemieke, was het niet moeilijk dan? Heb je van de Pizza kunnen genieten of hield je er toch een beetje een naar gevoel aan over?

--- Einde van citaat ---

Nou. Ik vond 'm heerlijk! Tja. Ik had ervoor al een naar gevoel, omdat het natuurlijk tegen mijn principes ingaat. Maaaaaaar, dit was in de afgelopen maanden al de zoveelste maal dat ik er mee bezig was en ernaa verlangde en er gewoon meerdere uren aan dacht (voor het avondeten) dat ik het idee had, dat ik het voor mijn eigen geestelijke gesteldheid, maar beter een keer kon doen (omdat dit ook een naar gevoel was).

maud:
Ik was voor kaassoufflees gegaan, die zijn veel lekkerder  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie