Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Kwelling en principes

<< < (16/41) > >>

Lovelocker:

--- Citaat van: Poek op 25 februari 2004, 15:31:58 ---
--- Citaat van: Jasper op 25 februari 2004, 15:17:55 ---Ja, hoe heten die dingen ook al weer? Volgens mij "atol" of iets wat daar heel sterk op lijkt. Ik wist niet dat dat ook een visserstactiek was. Ik heb wel docu's gezien waarin mensen dynamiet het koraalrif in smijten en dat laten ontploffen. Vervolgens komen de vissen vanzelf wel naar boven drijven.

--- Einde van citaat ---

Ehm, koraal, dat was het woord dat ik vergeten was.

--- Einde van citaat ---

Tjezus, Poek...als je nog eens iets zegt over makkelijk computerengels dan sla ik je met koraal op je kop.
Nou, afgezien van albatrossen dolfijen en allerlei andere dieren en vissen die in netten komen enz. vind ik het ook niet zo'n prettig idee dat miljoenen vissen liggen te stikken. En dan die paling die in pekel zeer langzaam aan zijn einde komt...en zo...nee, geen vis voor mij :pukey:

Poek:

--- Citaat van: Lovelocker op 25 februari 2004, 16:48:59 ---Tjezus, Poek...als je nog eens iets zegt over makkelijk computerengels dan sla ik je met koraal op je kop.

--- Einde van citaat ---

Een geitewollensok doet zoiets milieuonvriendelijks en geweldadigs toch niet!

Lovelocker:
Een geitenwollen stok is het nu Poek, je bent gewaarschuwd

Misstries:
Ik heb uit frustratie net een hand winegums gegeten..die ik hoe dan ook al vies vind. En er zat, en dat wist ik, gelatine in...vreselijk beenderen van dieren!! JAK!
En toch heb ik het gegeten...waarom? ik wist het toch!
Ik ben niet het o o o wat voel ik me snel vreselijk schuldig type...maar ik baal er gewoon van. ik wil het niet en ik doe het toch...

BLeehh!  :sadblue:

Ambertje:

--- Citaat van: Misstries op 25 februari 2004, 18:14:43 ---Ik heb uit frustratie net een hand winegums gegeten..die ik hoe dan ook al vies vind. En er zat, en dat wist ik, gelatine in...vreselijk beenderen van dieren!! JAK!
En toch heb ik het gegeten...waarom? ik wist het toch!
Ik ben niet het o o o wat voel ik me snel vreselijk schuldig type...maar ik baal er gewoon van. ik wil het niet en ik doe het toch...

BLeehh!  :sadblue:

--- Einde van citaat ---
dit gevoel ken ik...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie