Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Poek:
Zucht, als ik me door lovelocker laat spanken ben ik een homo, als ik me door Artemis laat spanken ben ik een frust. Het is ook nooit goed :crying:
Lovelocker:
Om te beginnen houd ik van vanilla-seks, dus als je graag geslagen wilt worden...is dat dan wel of juist niet de bedoeling, dat snap ik nu nooit van SM. Misschien kan ik dóen alsof ik ga slaan?
Voor Plien kan ik niet spreken, maar de godin Artemis werd vaak afgebeeld in een leren pakje en met pijl een boog...
Ook werd ze wel afgebeeld met talrijke borsten. En dan vindt ze het gek dat mensen naar haar borsten kijken...Dit terzijde.
Koraal heeft een soort van gemeenschappelijk skelet, ik weet niet hoe dood dat is...
Poek:
--- Citaat van: Lovelocker op 25 februari 2004, 21:57:28 ---Om te beginnen houd ik van vanilla-seks, dus als je graag geslagen wilt worden...is dat dan wel of juist niet de bedoeling, dat snap ik nu nooit van SM. Misschien kan ik dóen alsof ik ga slaan?
--- Einde van citaat ---
Nee, ik wil niet graag geslagen worden, maar jij wilde zo graag slaan, en ik gun een mens graag een pleziertje.
--- Citaat ---Voor Plien kan ik niet spreken, maar de godin Artemis werd vaak afgebeeld in een leren pakje en met pijl een boog...
Ook werd ze wel afgebeeld met talrijke borsten. En dan vindt ze het gek dat mensen naar haar borsten kijken...Dit terzijde.
--- Einde van citaat ---
Foto foto foto foto!! :kwijl:
Lovelocker:
Artemis
maar eigenlijk wil je zoiets
wat realistischer ook gevonden, maar dat mag niet van Jan
Misstries:
kan er niet een "hier" linkje worden gepost door iemand...
bv naar Megavegasex? ofzo.....
;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie