Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Eiwitten
Yehudith:
De 'niet 2000 kcal nodig'-opmerking was volgens mij ook voor meisbaer.
Ik zit weer in mijn winterse struggle om aan te komen. Elk jaar breek ik weer een record. Vorig jaar was mijn laagste gewicht 53.8, inmiddels heb ik de 53.6 gezien... Met de dietiste ben ik overeen gekomen dat ik ongeveer 2600 kcal per dag moet eten, maar dat lukt me echt niet. Gelukkig ben ik er met 2e Kerstdag achter gekomen dat ik gerookte amandelen heel erg lekker vind, dus ben nu op zoek naar de goedkoopste (want ze zijn duur).
Waar halen jullie je gerookte amandelen (als je ze al koopt?)
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Yehudith op 29 december 2016, 18:16:34 ---De 'niet 2000 kcal nodig'-opmerking was volgens mij ook voor meisbaer.
Ik zit weer in mijn winterse struggle om aan te komen. Elk jaar breek ik weer een record. Vorig jaar was mijn laagste gewicht 53.8, inmiddels heb ik de 53.6 gezien... Met de dietiste ben ik overeen gekomen dat ik ongeveer 2600 kcal per dag moet eten, maar dat lukt me echt niet. Gelukkig ben ik er met 2e Kerstdag achter gekomen dat ik gerookte amandelen heel erg lekker vind, dus ben nu op zoek naar de goedkoopste (want ze zijn duur).
Waar halen jullie je gerookte amandelen (als je ze al koopt?)
--- Einde van citaat ---
De AH, maar dat zullen vast niet de goedkoopste zijn. Je kunt ze zelf maken, maar amandelen zijn nu eenmaal duur.
En gewoon meerdere keren per dag een eetlepel goede olijfolie en 1x lijnzaadolie? Is ook weer een paar 100 kcal.
Yehudith:
Ja, die van de AH heb ik nu gekocht.
Een favoriete snack van me is inderdaad brood met gekruide olie, eet ik ook regelmatig :).
Windigo:
--- Citaat van: Yehudith op 30 december 2016, 21:16:26 ---Ja, die van de AH heb ik nu gekocht.
Een favoriete snack van me is inderdaad brood met gekruide olie, eet ik ook regelmatig :).
--- Einde van citaat ---
(Room) Ijs is ook een goede als je geen trek hebt maar aan wil komen ;) Niet al te gezond dat weet ik, maar als je geen trek hebt is alles goed als je echt moet aankomen.
Mamar:
Noten (vrijwel alle) bevatten ook behoorlijk wat calorieën en zijn beslist niet ongezond en bij mijn weten zit er in havermout ook behoorlijk eiwitten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie