Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Eiwitten
meisbaer:
Trouwens, als je zeker wil zijn dat er geen dierlijke variant in je brood hebt, in biologisch brood mag de stof sowieso niet zitten.
Hizikigrrrl:
Ik heb de eiwitpoeders van Sun Warrior jaren geleden gebruikt. Op een gegeven moment zijn ze stevia gaan toevoegen, waardoor de smaak voor mij te vies werd. Het is een betrouwbaar merk, dus je kunt ervan uitgaan dat het vegan is, als dat op de verpakking staat.
Windigo:
Ik moest ook weer een tijd extra eiwitten en calorieen eten, gelukkig zijn mijn ureum waarden inmiddels weer normaal.
Voor mij werkt zuivel daar duidelijk het beste voor, ik ben er in drie weken weer volledig bovenop :)
spectrum:
Bedankt voor jullie reacties. Ik neem extra eiwitten doordat ik idd. intensief sport. Wanneer je intensief sport kom je dan als vegetariër toch eiwitten te kort. Het verschil was bij mij al snel merkbaar. Het herstel gaat dan o.m. sneller.
Doordat ik mede intensief aan krachtsport doe neem ik in periodes ook pure creatine. Vegetariërs nemen dit over het algemeen te weinig dmv. voedsel. Het verschil tussen de periode van wel en niet creatine gebruik is goed merkbaar.
Als vegetariër zou ik toch het liefst plantaardige eiwitten gebruiken. Ik begreep dat op basis van bruine rijst het beste is en zeker vergelijkbaar met wei-proteine.
Stevia is mss. even wennen en scheelt vast per merk. Ik prefereer dit echter t.o.v. chemische zoetstoffen zoals sucralose.
Daarom ben ik dus op zoek naar een plantaardige eiwitpoeder in zonder allerlei chemische toevoegingen zoals dit erg veel wordt toegepast.
Yehudith:
Wat doet creatine precies en waar merk je het verschil in?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie