Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Roken!
Laurita_27:
Toen ik doodziek in het ziekenhuis lag ben ik in 1x gestopt moet roken. Ik zal nooit meer een sigaret opsteken, het is vergif voor m'n lichaam en mijn lichaam is me veel te kostbaar geworden.
Ze zeggen wel eens dat een gestopte roker nog veel erger is dan mensen die nooit gerookt hebben. Idd, ik heb er een pleurishekel aan!
Ik erger me ook mateloos aan het feit dat het nog steeds maatschappeijk geaccepteerd is om in horeca gelegenheden te roken. Zit ik lekker van een romantisch dineetje te genieten, steekt er weer iemand een sigaret (of nog erger: sigaar!) op om vervolgens mijn smaak weg te nemen met die lucht.
Bovendien zit ik alsnog mee te roken en m'n longen te verkloten....
Laurita_27:
Maar.....tóen ik nog rookte heb ik ook meerdere keren geprobeert te stoppen en dat lukte niet. Je zal me dus niet horen zeggen dat het niet moeilijk is en dat het een stomme gewoonte is ;)
Anya:
Wie wil stoppen (het is de periode binnenkort, met al die Nieuwjaarsvoornemens) heeft misschien iets aan deze draad.
Ellen was toen trouwens zéér hilarisch :schater:
Poek:
Op de eerste pagina van die draad staat wellicht een interessant onderwerp voor een poll in de vrouwendraad? ;)
Anya:
Jaaa! Ik ben benieuwd...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie