Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Roken!

<< < (9/19) > >>

smikkeltje:
mijn stoppoging is deze keer na een week alweer gestrand :'( bijna al m'n vrienden roken dus dan wordt het wel heeeeel moeilijk...
morgen ga ik het opnieuw proberen... maar eigenlijk wil ik ook helemaal niet stoppen want ik vind roken veel te leuk!!

bienne:
tja, als je er niet achter staat lukt het niet zo makkelijk

Lovelocker:
Deze week een nieuwe opname: mevrouw rookte 3 pakjes per dag. Zo ziet de huid er dus uit van iemand die 3 pakjes per dag rookt  :-\ Als je er oog voor hebt gekregen haal je stevige rokers er zo uit.
We hadden gelijk een probleem met de familie. Op mijn afdeling mogen ook de bewoners niet roken....wel op de afdeling tegenover ons (de deuren staan open). Dan moeten we met die collega's in conclaaf. Wij hebben een status aparte sinds vorige jaar een bewoner de inhoud van een asbak had opgegeten en met spoed naar het ziekenhuis moet. Dezelfde bewoner die ik overigens het leven heb gered toen ik hem stikkend aantrof  op een w.c.(celstof incontinentieluier opgegeten).

Lovelocker:
Familie maakte een hoop tam-tam over het roken van de nieuwe bewoonster van 3-pakjes-sigaretten-per-dag....mevrouw vraag niet om sigaretten en zou nu toch wel wat afkickverschijnselen moeten tonen: niets van dat alles  ???
Als je wilt stoppen, kun je nog altijd dement worden als niets helpt. Ik heb overigens ook een heel ander "geval" op mijn netvlies van jaren her: een mevrouw die met niets anders bezig was (om gek van te worden). Roken zou kunnen helpen om niet dement te worden volgens een onderzoek. Zoals dat vaker gaat: voor elk wat wils dus. Als je 4 opa's hebt, is er een halve die vrolijk rokend 98 wordt. De rest is dan al gestikt.

Christiaan:

--- Citaat van: Lovelocker op 26 december 2005, 10:15:54 ---Als je 4 opa's hebt,

--- Einde van citaat ---
Mja, dat is sowieso wel heel erg uitzonderlijk, denk ik.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie