Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Roken!

<< < (2/19) > >>

sjors:
Van die dierentests ben ik niet zo zeker, maar ik weet wel dat 1 van de grootste zonden die ik bega als veganist shag roken is. Roken is namelijk niet veganistisch...........

Er is wel een merk (ik geloof American Spirit) dat gebruikt maakt van biologische tabak, maar ik weet niet of hun vloei vegan is.
Misschien eens uitzoeken.

(ja, ik weet het, stoppen kan ook :p)

Edit: oh ja, dan is er natuurlijk nog niets gezegd over de arbeidsomstandigheden op plantages.
Gelukkig is elk mens hypocriet en dan is dit mijn ding :)

Kjellyboy:
Apen worden verplicht te roken door een rookmasker op te zetten en dan zetten ze de apen of honden in een ernstig vervuilde rookruimte met veel tabaksrook!

Vervolgens doden ze de dieren en ontleden ze om te kijken of het schadelijk voor de longen was! >:(

Kjellyboy:
www.peta.nl

Aiko:
Volgens mij wordt werkelijk alles op een gegeven moment (in het productieproces of evaluatie) wel eens onderworpen aan dierlijke testen. Dus ongetwijfeld roken ook. En gevolgen van roken inzake (long)kankeronderzoek, met dieren.

Ik denk [weet] dat je rokers niet kunt overtuigen omwille van dierenwelzijn te stoppen met roken. 'Ze' willen het al niet eens omwille van welzijn van de mensen om zich heen, zelfs niet eens voor hun eigen welzijn. Maar goed, rokers zijn in mijn ogen mentaal ook wat 'vreemd', om het schappelijk uit te drukken.

Aanpassing: even wat overdadig sterke woorden als 'vast en zeker' en 'vast' en 'zeker' tot een acceptabel minimumtotaal teruggebracht

bienne:
Weer een goede reden waarom ik nooi ben gaan roken :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie