Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Roken!

<< < (17/19) > >>

Hausfrau:
Wat nog wel eens werkt is de komende weken alleen eten maakt dat 'ie eigenlijk niet lekker vindt ;D
Bij mij werkt dat wel...
Verder 'm inderdaad toch herinneren aan gemaakte afspraken en overdreven gaan kuchen als hij er weer een opsteekt (desnoods cassettebandje/cd opnemen)

Lovelocker:
 ::)  Van het eerste advies zou ik in mijn eentje uit eten gaan, ergens waar je na het eten je kankerstokje mag roken onder genieting van een bakkie bruin. Van dat laatste advies zou zelfs ik bijna gaan roken en wel: binnen. Duidelijk adviezen die van Venus komen. CJ is een Marsmannetje getrouwd, Hausfrau.
Wat ik zei: niet indirect, niet drammen, niet zeuren  :P

Nevyn:
Ik geloof dat ik weer naar een nieuwe stoppoging aan het toewerken ben. Het kan nog wel even duren voordat het echt zover is, maar ik merk dat ik het steeds meer zat begin te worden. Dus binnenkort (?) zal ik jullie berichten over de poging. Dit keer weer gewoon cold turkey, geen nicotine-kauwgom e.d., dat heb ik de vorige keer gebruikt, maar daar wordt het alleen maar erger van.

Dee:

--- Citaat van: lovelocker op 10 april 2006, 09:00:43 --- ::)  Van het eerste advies zou ik in mijn eentje uit eten gaan, ergens waar je na het eten je kankerstokje mag roken onder genieting van een bakkie bruin. Van dat laatste advies zou zelfs ik bijna gaan roken en wel: binnen. Duidelijk adviezen die van Venus komen. CJ is een Marsmannetje getrouwd, Hausfrau.
Wat ik zei: niet indirect, niet drammen, niet zeuren  :P

--- Einde van citaat ---

Ik ben het eens met Lovelocker. Ik kan begrijpen dat de man binnen wil roken, het is tenminste ook zijn huis, hij mag er dus gewoon doen wat hij wil. Maar hij had natuurlijk niet moeten beloven om het niet meer te doen, belofte maakt zelfs voor een man schuld. Dus hem gewoon aan die afspraak doen denken.

Sanja:

--- Citaat van: Dee op 10 april 2006, 11:19:44 ---Ik kan begrijpen dat de man binnen wil roken, het is tenminste ook zijn huis, hij mag er dus gewoon doen wat hij wil.

--- Einde van citaat ---

Ik kan best begrijpen dat hij binnen wil roken, maar hij woont wel metr meerdere mensen in een huis die ook andelige gevolgen ondervinden van zijn gedrag. Helemaal voor een klein kind lijkt het me niet echt gezond.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie