Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Publieke demonstraties of kleinschalige positiviteit?
Annemieke:
--- Citaat van: V op 11 november 2005, 22:02:54 ---Het is jammer dat op 2 november de kranten overvol stonden met dat van Gogh een jaar geleden was neergeschoten. Dit overschaduwde toch wel denk ik onze actie.
--- Einde van citaat ---
:bonk: :heehee:
sanop001:
--- Citaat van: Christiaan op 11 november 2005, 22:48:04 ---
--- Citaat van: Annemieke op 11 november 2005, 18:05:18 ---*ondanks die borsten
--- Einde van citaat ---
Kwor d'r niet warm of koud van, van die exemplaren.
--- Einde van citaat ---
Als je maar koud word van het idee dat pasgeboren kalfjes direct bij hun moeder worden weggehaald :(
Annemieke:
--- Citaat van: SANO op 12 november 2005, 12:58:17 ---
--- Citaat van: Christiaan op 11 november 2005, 22:48:04 ---
--- Citaat van: Annemieke op 11 november 2005, 18:05:18 ---*ondanks die borsten
--- Einde van citaat ---
Kwor d'r niet warm of koud van, van die exemplaren.
--- Einde van citaat ---
Als je maar koud word van het idee dat pasgeboren kalfjes direct bij hun moeder worden weggehaald :(
--- Einde van citaat ---
Humor, sano, humor.
Bovendien is chris al vegan.
J@n:
--- Citaat van: Selly op 11 november 2005, 22:10:12 ---En verder: ik hoef niks te bereiken met het feit dat ik vegetarier ben, behalve het feit dat ik zelf geen niet-vegetarisch eten binnen krijg.
--- Einde van citaat ---
Idem dito hier. Ik word er een beetje beroerd van dat vaak het idee wordt gewekt dat je pas wat voorstelt als vegetariƫr als je mensen probeert te bekeren, geregeld staat te schreeuwen bij proefdierboerderijen of in je nakende gat tegen de behandeling van nertsen protesteert.
Lovelocker:
Me dunkt: een vegetarische website beginnen en beheren...dat valt bijna niet te overtroeven.
Er zijn niet zoveel mensen die echt openstaan om vegetarier te worden. Het barst van de informatie tegenwoordig, een hele rits epidemieen en anti-reclame is er geweest en er is toch slechts 1 % bijgekomen sinds de laatste meting, toch? Maar wel heel veel mensen die vleesloos koken. Niemand raakt meer in lichte paniek als je komt eten. Dat is echt anders geweest: vroegah.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie