Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Publieke demonstraties of kleinschalige positiviteit?
Annemieke:
--- Citaat van: Lovelocker op 12 november 2005, 20:45:19 ---Me dunkt: een vegetarische website beginnen en beheren...
--- Einde van citaat ---
Geniaal idee! :P
Kauwt wel moeilijk, zo'n website.
Christiaan:
--- Citaat van: Annemieke op 12 november 2005, 21:43:53 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 12 november 2005, 20:45:19 ---Me dunkt: een vegetarische website beginnen en beheren...
--- Einde van citaat ---
Geniaal idee! :P
Kauwt wel moeilijk, zo'n website.
--- Einde van citaat ---
Ik dacht dat het ook wel revolutionair zou zijn, een website op biomassa
Draek:
--- Citaat van: Annemieke op 12 november 2005, 19:19:30 ---Bovendien is chris al vegan.
--- Einde van citaat ---
ja ja... ::) :O
Draek:
--- Citaat van: J@n op 12 november 2005, 20:23:07 ---Idem dito hier. Ik word er een beetje beroerd van dat vaak het idee wordt gewekt dat je pas wat voorstelt als vegetariƫr als je mensen probeert te bekeren, geregeld staat te schreeuwen bij proefdierboerderijen of in je nakende gat tegen de behandeling van nertsen protesteert.
--- Einde van citaat ---
Dat ligt aan je invalshoek als vegetarier. Ik vind dat als je het doet voor de dieren dat je wel wat meer moet/zou kunnen doen. Met alleen vegetarier zijn bereik je niets... alsof vegetarier zijn het enigste is dat je kan doen. Nu zullen de meeste wel een of ander dierenorganisatie sponsoren.. maar ik mis toch wel meer actiegevoel.. dat je echt ergens gaat staan om handtekeningen te verzamelen, etc. Het hoeft echt niet perse schreeuwen ofzo te zijn oid.. maar wel iets actiever..
Alleen geld geven en roepen dat je iets steunt is toch wel zwakjes vind ik.. als er nou van die 700.000-1.200.000 vegetariers eens gewoon tig mee doen met een actie.. dan zou dat pas echt iets laten zien.
Annemieke:
--- Citaat van: Dr@@kje op 12 november 2005, 23:38:13 ---
--- Citaat van: Annemieke op 12 november 2005, 19:19:30 ---Bovendien is chris al vegan.
--- Einde van citaat ---
ja ja... ::) :O
--- Einde van citaat ---
Ja, we weten nu wel dat iedereen die niet zo hardcore als jij is, ontzettend nep is.
Het is geen wedstrijd hee.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie