Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Publieke demonstraties of kleinschalige positiviteit?

<< < (9/16) > >>

Draek:

--- Citaat van: Modub op 13 november 2005, 19:14:21 ---(of mensen die niks beters te doen hebben  ;))

--- Einde van citaat ---

Een veelgehoorde reactie van bepaalde mensen die langs komen bij demonstratie enzo: "Ga eens werken" :)
Als ik eens opsom wat ik allemaal doe, dan zeuren ze niet echt meer.. maar meestal roepen ze het van een afstandje en lopen ze snel weg.

Christiaan:

--- Citaat van: Poek op 13 november 2005, 19:12:49 ---Als publieke demonstraties nutteloos zouden zijn, waarom sterven ze dan niet uit?

--- Einde van citaat ---
Ze hoeven natuurlijk niet allemaal nutteloos te zijn. Vooral de grotere (eigenlijk weet ik er maar eentje: die tegen de kernraketten begin jaren '80)  lijken me wel degelijk iets aan te tonen. Maar tien vegetariers die met ontbloot bovenlijf door Jopperdefliep paraderen zonder dat er in het publieke debat ook maar enige aandacht voor het onderwerp waarop ze demonstreren is, dat gaat natuurlijk niet zoveel zoden aan de dijk zetten.

Misschien is het wel een vorm van magisch denken.

Christiaan:
Ik snap nog steeds niet waar die publieke naaktheid op sloeg. Mja... borsten, melk, okee...

Draek:
Misschien was dat ludiek bedoeld? Omdat de reclames van de zuivelorganisatie ook zo zijn?

Christiaan:

--- Citaat van: Dr@@kje op 13 november 2005, 19:38:17 ---Misschien was dat ludiek bedoeld? Omdat de reclames van de zuivelorganisatie ook zo zijn?

--- Einde van citaat ---
O? Die heb ik nooit gezien, dus ik weet niet of daar ontblote bovenlijven in voorkomen. Is dat zo?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie