Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Publieke demonstraties of kleinschalige positiviteit?
Poek:
--- Citaat van: Christiaan op 13 november 2005, 19:34:06 ---Maar tien vegetariers die met ontbloot bovenlijf door Jopperdefliep paraderen zonder dat er in het publieke debat ook maar enige aandacht voor het onderwerp waarop ze demonstreren is, dat gaat natuurlijk niet zoveel zoden aan de dijk zetten.
--- Einde van citaat ---
Dat valt dan ook eerder onder kleinschalige positiviteit dan onder publieke demonstraties...
Christiaan:
Had je dat ook gezegd als ze niet rood was?
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 13 november 2005, 19:40:55 ---
--- Citaat van: Dr@@kje op 13 november 2005, 19:38:17 ---Misschien was dat ludiek bedoeld? Omdat de reclames van de zuivelorganisatie ook zo zijn?
--- Einde van citaat ---
O? Die heb ik nooit gezien, dus ik weet niet of daar ontblote bovenlijven in voorkomen. Is dat zo?
--- Einde van citaat ---
Ja dat is zo.. Zie ook http://www.zuivelonline.nl
Christiaan:
--- Citaat van: Dr@@kje op 13 november 2005, 20:06:02 ---
--- Citaat van: Christiaan op 13 november 2005, 19:40:55 ---
--- Citaat van: Dr@@kje op 13 november 2005, 19:38:17 ---Misschien was dat ludiek bedoeld? Omdat de reclames van de zuivelorganisatie ook zo zijn?
--- Einde van citaat ---
O? Die heb ik nooit gezien, dus ik weet niet of daar ontblote bovenlijven in voorkomen. Is dat zo?
--- Einde van citaat ---
Ja dat is zo.. Zie ook http://www.zuivelonline.nl
--- Einde van citaat ---
O ja. Gespierde gebronsde bovenlijven ;D
Annemieke:
--- Citaat van: Dr@@kje op 13 november 2005, 11:46:50 ---Ik moet de wereld gewoon veranderen.. van deze wereld word ik namelijk niet zo gelukkig. En wat moet je anders doen? Zitten wachten totdat het leven voorbij is en je doodongelukkig leven achter de rug hebt gehad (en dan wellicht reincarneren op diezelfde wereld)? Of je gaat er gewoon iets voor doen! Zoals ik.
--- Einde van citaat ---
Je gaat vanaf nu tot en met je dood (laten we ervanuit gaan dat je de mooie gemiddelde leeftijd bereikt van 76 bereikt) je blijven inzetten voor dierenleed?
Wil je geen vrouw, kinderen? Een leuke baan en een fijn sociaal leven?
Soms heb ik het idee dat je eigenlijk depressief bent, maar dat heel hard ontkent door je bezig te houden met andere zaken. Maar zoiets verdwijnt niet ineens.
p.s. moet blijkbaar nog even opgemerkt worden dat dit niet naar bedoeld is.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie