Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Publieke demonstraties of kleinschalige positiviteit?

<< < (12/16) > >>

Annemieke:

--- Citaat van: Poek op 13 november 2005, 21:12:24 ---
--- Citaat van: Annemieke op 13 november 2005, 20:59:33 ---Je bent niet wijs, man.

--- Einde van citaat ---

Ik ben wel wijs, want ik had door dat het weer een Draakje tegen de rest-discussie zou worden. Mij leek dat ook geen moeilijke voorspelling na jouw beginpost...

--- Einde van citaat ---

Dat het daarop uitdraait zou ook kunnen komen doordat draakje persoonlijke dingen zegt, die andere mensen raken.
In mijn beginpost stond niet: draakje, wat beweegt jou om aan demo's mee te doen. Nee, ik vroeg wat andere mensen dachten over de effectiviteit van kleinschalig positiviteit of van grotere demo's.

Alsof ik van te voren had kunnen bedenken dat ik in een later stadium een reactie ging plaatsen op iets wat alex zou gaan zeggen.  ::)
Bovendien ben ik niet zo'n manipulator als jij. Als ik out of the blue iets tegen draakje had willen zeggen, dan had ik hem gewoon een PB gestuurd.

Ik vind het treurig dat je blijkbaar zo denkt.

Poek:
Dan was je of naief, of onnadenkend.

Annemieke:
Of ik probeer een nieuw discussie item in te brengen, want ja, dit is nu eenmaal een forum.
Als ik geen enkele nieuwe topic meer kan starten, omdat Alex dan misschien reageert, dan blijft er, zeker in dit subforum, weinig meer over.
Blijkbaar ben jij meer met Alex bezig dan ik.  ::)

Draek:

--- Citaat van: Annemieke op 13 november 2005, 20:27:22 ---Je gaat vanaf nu tot en met je dood (laten we ervanuit gaan dat je de mooie gemiddelde leeftijd bereikt van 76 bereikt) je blijven inzetten voor dierenleed?

--- Einde van citaat ---
Tuurlijk en voor milieu etc.

--- Citaat ---Wil je geen vrouw, kinderen? Een leuke baan en een fijn sociaal leven?
--- Einde van citaat ---
Tuurlijk wel..

--- Citaat ---Soms heb ik het idee dat je eigenlijk depressief bent, maar dat heel hard ontkent door je bezig te houden met andere zaken. Maar zoiets verdwijnt niet ineens.
--- Einde van citaat ---
Ik heb nooit ontkend dat ik mijn depri momenten heb..

@Poek: Af!

Selly:
Het is toch een interessante vraag die aan het begin van dit onderwerp door Annemieke wordt gesteld? Ik vind het een logisch onderwerp op dit forum. Je kunt niet bij elk onderwerp gaan denken 'hoe zou die en die er wel niet op reageren'.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie