Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Wat denken jullie van vaccinaties?

<< < (5/18) > >>

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 27 november 2005, 20:40:28 ---
--- Citaat van: Dr@@kje op 27 november 2005, 20:34:06 ---Waarom is dat makkelijk praten volgens jou?

--- Einde van citaat ---
Omdat je al helemaal gevaccineerd bent. Je kan nu zeggen dat je er geen meer neemt omdat je daar geen enkel risico meer mee loopt. Dat is erg makkelijk gezegd.

--- Einde van citaat ---

true, maar dat ik er al heel wat heb gehad betekent niet dat ik in de toekomst er niet mee in raking meer kom.
Wat dacht je van als ik op vakantie wil naar een ver oord waar er vaccinaties moeten of verstandig zijn?
Of als de vogelgriep komt en men verplicht men wil vaccineren enzo? Om maar wat voorbeelden te noemen.

Christiaan:

--- Citaat van: Dr@@kje op 27 november 2005, 20:47:44 ---
--- Citaat van: Christiaan op 27 november 2005, 20:40:28 ---
--- Citaat van: Dr@@kje op 27 november 2005, 20:34:06 ---Waarom is dat makkelijk praten volgens jou?

--- Einde van citaat ---
Omdat je al helemaal gevaccineerd bent. Je kan nu zeggen dat je er geen meer neemt omdat je daar geen enkel risico meer mee loopt. Dat is erg makkelijk gezegd.

--- Einde van citaat ---
true, maar dat ik er al heel wat heb gehad betekent niet dat ik in de toekomst er niet mee in raking meer kom.
Wat dacht je van als ik op vakantie wil naar een ver oord waar er vaccinaties moeten of verstandig zijn?
Of als de vogelgriep komt en men verplicht men wil vaccineren enzo? Om maar wat voorbeelden te noemen.

--- Einde van citaat ---
As is verbrande turf.

En jij gaat niet vliegen, want dat is slecht voor de Natuur ;D

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 27 november 2005, 20:50:11 ---As is verbrande turf.
--- Einde van citaat ---
En turf is gedroogd veen

--- Citaat ---En jij gaat niet vliegen, want dat is slecht voor de Natuur ;D

--- Einde van citaat ---

Hoe eerder de aarde vervuild is des te beter... dan worden die mensen tenminste uitgeroeid!  :smeerie:

Mysteriaaa:
sja, mijn man zeg't dat ziektes zijn een natuulijke vorm van over-populatie kontrole...

'nique

ps-ik ben ook al gevaccinnerd, ik heb het helf niet gekregen wegens een kippenei allergie, ik ga deze niet halen, ook niet de rappel, ook geen griep prik meer..

Draek:

--- Citaat van: Mysteriaaa op 27 november 2005, 22:50:20 ---sja, mijn man zeg't dat ziektes zijn een natuulijke vorm van over-populatie kontrole...

--- Einde van citaat ---

o.a. of om te zeggen dat er gruwelijk iets mis is... vooral de laatste ziekten zijn een gevolg van de mens. Al die dierziekten die overslaan naar de mens, maar ook hiv/aids en kanker zijn dingen die komen doordat er gewoon iets niet goed gedaan wordt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie