Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Wat denken jullie van vaccinaties?

<< < (12/18) > >>

Christiaan:

--- Citaat van: Dr@@kje op 28 november 2005, 18:03:54 ---
--- Citaat van: Christiaan op 28 november 2005, 17:36:10 ---de oorsprong van HIV is helemaal nog niet bekend
--- Einde van citaat ---
Niet geheel, maar de duidelijkste lijkt me die te zijn dat het ontstaan is uit een experimenteel poliovaccin, waarbij besmette nierencellen van apen zijn gebruikt. Echter de medische wereld wil dat niet zo erkennen. Was laatst nog een docu over.

--- Einde van citaat ---
Documentaires moet je altijd heel kritisch kijken. Maar ja, het is kennelijk gewoon al zoals jij besloten hebt ::)

Aiko:

--- Citaat van: Dr@@kje op 28 november 2005, 18:03:54 ---
--- Citaat van: Christiaan op 28 november 2005, 17:39:54 ---Weet jij uberhaupt wel wat in vitro betekent?

--- Einde van citaat ---
Weet jij uberhaupt iets over dierproeven, over hoe de industrie is opgezet, hoe de vivisectie industrie is ontstaan enzo?

--- Einde van citaat ---

Jongens, geen stoten onder de gordel. Anders verander ik jullie foto in het Smoelenboek in die van een aap ofzo. Opgepast...!

Christiaan:

--- Citaat van: Aiko op 28 november 2005, 18:12:33 ---Jongens, geen stoten onder de gordel. Anders verander ik jullie foto in het Smoelenboek in die van een aap ofzo. Opgepast...!

--- Einde van citaat ---
Dat kan bij mij alleen maar een verbetering zijn.

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 28 november 2005, 18:24:09 ---
--- Citaat van: Aiko op 28 november 2005, 18:12:33 ---Jongens, geen stoten onder de gordel. Anders verander ik jullie foto in het Smoelenboek in die van een aap ofzo. Opgepast...!

--- Einde van citaat ---
Dat kan bij mij alleen maar een verbetering zijn.

--- Einde van citaat ---
In dat kan ik het alleen maar eens met je zijn...

Aiko:
We zullen zien...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie