Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Wat denken jullie van vaccinaties?
Sander:
--- Citaat van: Aiko op 28 november 2005, 19:06:28 ---We zullen zien...
--- Einde van citaat ---
:heehee:
Christiaan:
--- Citaat van: Sander op 28 november 2005, 23:23:14 ---
--- Citaat van: Aiko op 28 november 2005, 19:06:28 ---We zullen zien...
--- Einde van citaat ---
:heehee:
--- Einde van citaat ---
Aiko had het nog dagen van me gehoord als ie het niet had gedaan, hoor ;D
Waarom ben ik trouwens een grote boze aap en is Draakje een kleine bang kijkende? :devil:
Christiaan:
--- Citaat van: Sander op 28 november 2005, 23:16:25 ---Ook een bijval-reaktie:
--- Citaat van: Dr@@kje op 28 november 2005, 13:15:16 ---Wat ik nu vooral zie is van die reclame spotjes van KWF kankerbestrijding waar in opgeroepen wordt tot geven van geld omdat ze medicatie enzo moeten zoeken... geen woord over die preventieve oplossingen.
--- Einde van citaat ---
Het is een bewezen feit
--- Einde van citaat ---
Ja, maar we dwalen ondertussen wel af van het oorspronkelijke onderwerp.
M.:
Ik vind het wel goed als mensen zich kritisch opstellen tov van vaccinaties, ik snap ook echt niet dat sommige mensen elk jaar een griepprik gaan halen, alsof een griepje zo erg is! Ik weet ook wel dat sommige mensen wel aan de griep overlijden, maar ik denk dat een heleboel mensen de helemaal niet tot die risicogroep behoren ook een prik krijgen en dat vind ik overbodig.
Ik ben voor mijn stage naar de tropen gegaan en toen heb ik 9 prikken gekregen. Nu ben ik wel voor de komende tien jaar beschermd in ieder geval.
Alex, je zegt dat je geen prikken meer neemt, ik ga ervan uit dat je dan nooit naar een ver land zal gaan? Want als je wel gaat, en je laat je niet inenten, en je wordt ziek dan moet je nog veel meer prikken en medicijnen halen die allemaal op dieren getest zijn. Of ga je dan maar gewoon dood?
M.:
Overigens heb ik een van de prikken die je als kind moet krijgen niet gehad. Ik geloof dat het rode hond was ofzo, maar in ieder geval was het een ziekte die ik al gehad had, dus mijn moeder vond het onzin om me dan ook nog te vaccineren. We hebben jarenlang oproepkaarten in de bus gekregen maar uiteindelijk lieten ze het er maar bij zitten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie