Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Wat denken jullie van vaccinaties?
Christiaan:
--- Citaat van: Aiko op 29 november 2005, 10:50:27 ---
--- Citaat van: Christiaan op 29 november 2005, 08:27:41 ---Aiko had het nog dagen van me gehoord als ie het niet had gedaan, hoor ;D
--- Einde van citaat ---
Hoeveel bierviltjes kun je er nu in kwijt, denk je?
--- Einde van citaat ---
Minder... :(
Lovelocker:
Het is lastig discussieren als je in wezen geen kennis van zaken hebt. Alles staat of valt dan met het vertrouwen dat je hebt in de instanties als de GGD e.a. Natuurlijk, zijn er risico's bij vaccinatie, daar ben ik van overtuigd. Maar t.o.v. de risico's van niet laten vaccineren vallen die geheel in het niet. Over het algemeen dan.
Het is een bekend feit dat alles je een sterke overtuiging hebt, dat je alles daar naar toe kunt redeneren. Het net leent zich daar uitstekend voor. Maar op basis van informatie waarvan je je sterk af kunt vragen hoe serieus je het nemen moet, is het moeilijk discussieren.
Het pokkenvirus komt niet meer voor in het "wild" Polio gaat die kant op. Er hoeven geen mensen meer te sterven aan de mazelen. Dat is te danken aan het vaccinatiebeleid. Dat is een grote winst. Valt niet uit te vlakken.
Superguppie:
--- Citaat van: Laurita_23 op 29 november 2005, 16:51:33 ---Vergeet niet dat de overheid hier flink aan verdient.
--- Einde van citaat ---
Je bedoelt vanwege minder uitgaven aan ziekten?
Aiko:
Waarschijnlijker omdat er belasting verwerkt zit in de kostenpost van de prik voor de particulier en voor de verstrekker ervan naar de leverancier, van de plastic injectiebenodigdheden en medicinale inhoud van de injectie, toe. En dan nog belasting van de economische voorspoed die op deze geldwisseling volgt. Oftewel; hoe meer verbruik van wat dan ook, hoe meer economische voorspoed, hoe meer belastinginkomsten. Denk ik hoor.
Christiaan:
Volgens mij is dat zo algemeen dat het overal op kan slaan. Dat lijkt me toch niet wat Laurita bedoelt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie