Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Muizenplaag
Draek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 06 december 2005, 14:54:11 ---Lexie, heb je hem wel minstens een kilometer verderop uitgezet?
--- Einde van citaat ---
Nee... hemelsbreed 50 meter... ben benieuwd of die terug komt. Ik mag het diertje wel...lief :heart:
smikkeltje:
in m'n studentenhuis hadden we ook muizen... na een tijdje ware het er echt veel en liepen ze ook gewoon overdag rond, ook over je voeten en dan keken ze je heel boos aan, zo van: "ga eens uit mijn keuken". toen hebben we een kat genomen en sindsdien (bijna) geen muizen meer gezien. maar een cavia ofzo schijnt ook te helpen!
Nevyn:
Een cavia???
Ik heb wel een keer een verhaal gehoord van tamme ratten in een kooitje en muizen die dachten daar het voer te gaan opeten 's nachts...... Liep niet goed af voor de muizen........
piet:
Het verrast je uiteraard niet dat die muizen gewoon lekker weerkomen als je ze het huis uit jaagt geef ze eens ongelijk als het buiten koud is zoek jij toch ook een lekker warm plekje binnen. Van voorjaar gaan ze vanzelf over algemeen weer naar buiten.
Ligfietsertje:
--- Citaat van: piet op 15 december 2005, 21:09:59 ---Het verrast je uiteraard niet dat die muizen gewoon lekker weerkomen als je ze het huis uit jaagt geef ze eens ongelijk als het buiten koud is zoek jij toch ook een lekker warm plekje binnen. Van voorjaar gaan ze vanzelf over algemeen weer naar buiten.
--- Einde van citaat ---
Dat doen ze helemaal niet hoor. Als ze ergens een goed plekje hebben waar in de buurt voedsel te vinden is dan gaan ze echt niet weg eens het buiten terug wat warmer is. Hoe kom je er bij dat ze dat wel doen?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie