Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Muizenplaag
Mariek:
Er is een echte plaag gaande in de flat... Er komt een mannetje van de ongediertebestrijding. Niet echt mijn oplossing, maar goed. Een huisgenootje van me durft de keuken niet meer in, vanavond was er niemand onder etenstijd in de keuken, dus heeft ze op haar kamertje yoghurt gegeten...
In de tussentijd heb ik een dekentje van een kat opgehangen in de hoop dat de geur afschrikwekkend is voor de muizen en ze voor hun eigen bestwil wegblijven...
Anna:
Ik hoorde via mijn opa dat mijn broertje tijdens het eten had verteld hoe ze op zijn werk (een supermarkt) de muizen te lijf gaan: ze gooien er een doos op en gaan erop dansen!
Jeee wat vind ik dat verschrikkelijk zeg. Het verhaal kan wel een beetje overdreven zijn maargoed, walgelijk dat het er zo aan toe gaat daar! Ik moet mijn broertje eens spreken om er achter te komen of hij daar ook aan mee doet!
Bast:
Hmm, zo'n ultrading lijkt me wel wat. Zou de Gamma dat hebben ofzo?
Heb er nog even aan zitten denken om maar gewoon extra hete cayennepeper te strooien rondom de plek waar ik denk dat ze uit komen :O
Lady d'Arb@ñville:
Ja, leuk idee! Dan krijg je een echte Speedy Gonzalez!
EEEhaaa!
nielsk:
hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Sinds eergisteren heb ik een beest in mijn keuken, misschien een muis, misschien ook wel een rat. Nu was ik op zoek naar een manier om hier op een fatsoenlijke manier van af te komen. Via een Google zoekopdracht kwam ik hier terecht.
Gisterenavond heb ik ontdekt waar hij de keuken binnenkomt, vanonder de vloer langs een buis van de cv. Ik heb peper voor de ingang gestrooid, flink wat. Ze hebben heel gevoelige neuzen heb ik mij laten vertellen. Maar vannacht hoorde ik weer gestommel en geschuif, ik kijken, en ja hoor er was een beest geweest. Dat was te zien aan pootafdrukjes in de peper.
Nu ga ik op zoek naar een ultrasoon apparaat. Heeft iemand daar ervaring mee?
Niels
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie