Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelpest en wat doe ik?

<< < (3/7) > >>

M.:

--- Citaat van: Draakje op 20 februari 2006, 15:41:29 ---Vegetariers/veganisten zijn gezond dus die overleven alleen :P

--- Einde van citaat ---

hehhehe stiekum denk ik dat ook  :O

Migrator:
gosh, als dat toch eens zou kunnen, wel eerst m'n vrouw vegetarier laten worden dan anders is het gelijk al een stuk minder grappig.  :)

Gretz:

--- Citaat van: Draakje op 20 februari 2006, 15:41:29 ---Vegetariers/veganisten zijn gezond dus die overleven alleen :P

--- Einde van citaat ---

Mijn broer (een rasechte vleeseter  :() beweerd dat bij een pandemie of een andere wereldramp de vleeseters zullen overleven omdat die als eerste de vegetariërs zullen opeten. ??? Maar ik ben het uiteraard met jou eens Dr@@kje, :)

Lovelocker:
Dit soort griepdingen schijnen allemaal te beginnen in een bepaalde regio in China, waar alles onder een dak in onhygienische situatie samenleeft. Iig is ook dit in Azie begonnen.
Een virus muteert bijv. van vogel, naar varken, naar mens of zoiets.  En deze kan van vogel naar mens, maar ook weer niet zo heel gemakkelijk. Het aantal doden is iets in de 80 of zo en dan vanaf het ontstaan.

Ik snap niet dat de VN China eens aanpakt en ik snap ook niet waarom China die regio op dat stuk aanpakt. Dat is dan vervolgens mijn vraag.
We zouden hier wel eens de Gaia-hypothese in werking kunnen zien, trouwens.

Migrator:

--- Citaat ---de vleeseters zullen overleven omdat die als eerste de vegetariërs zullen opeten
--- Einde van citaat ---

daar ben ik nog niet zo zeker van, dierenvlees laat ik wel staan, maar misschien komt er dus een tijd dat een dieet van mensensteak op het menu komt te staan hier. geen dieren vlees wil niet zeggen geen mens hè. ;)

Misschien gaan we dan lekker snel gek doen met z'n alle. (gekke koeie!)

8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie