Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Omega-6
langnek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 31 maart 2006, 22:46:10 ---
--- Citaat van: dr. de Heer op 31 maart 2006, 22:26:08 ---
Ik ben nogal verbaasd over de felle reacties - alsof we politiek aan het bespreken zijn, maar we hebben het over voedsel. Overschreid ik een ongeschreven grens ?
--- Einde van citaat ---
Vergeet niet dat dit een geschreven medium is. Met lange lappen tekst en zo'n titel kom je niet echt positief over, ook al bedoel je het goed.
--- Einde van citaat ---
Als je via de even voorstellen draad was binnen gekomen, had je gelijk de nodige tips gekregen, al waren die meer over Mao en zijn kornuiten! ;)
Sanja:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 31 maart 2006, 22:46:10 ---
--- Citaat van: dr. de Heer op 31 maart 2006, 22:26:08 ---Ik ben nogal verbaasd over de felle reacties - alsof we politiek aan het bespreken zijn, maar we hebben het over voedsel. Overschreid ik een ongeschreven grens ?
--- Einde van citaat ---
Vergeet niet dat dit een geschreven medium is. Met lange lappen tekst en zo'n titel kom je niet echt positief over, ook al bedoel je het goed.
--- Einde van citaat ---
En de reden waarom je dit post was aanvankelijk ook niet echt duidelijk. Door je 'Veganisme- Gezonsheidsrisico' kom je over als de zoveelste die mij/ons/een aantal hier de les wil lezen en dat hebben de meesten hier nu wel vaak genoeg gehoord. Overigens zijn de mensen die in het begin niet serieus reageerden relatief nieuwe leden, dus om van een vaste kliek te spreken...
Aiko:
--- Citaat van: dr. de Heer op 31 maart 2006, 22:26:08 ---Ik ben nogal verbaasd over de felle reacties - alsof we politiek aan het bespreken zijn, maar we hebben het over voedsel. Overschreid ik een ongeschreven grens ?
--- Einde van citaat ---
Neuh, het zijn ook vooral wat zeikerds hier. Vegetariƫrs en veganisten per definitie.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie