Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Maagzweer en vegetarisme
veggiesara:
Je hebt ook een pittabroodjes-variant, die is vetter.. Kheb het daarnet nog in de winkel zien liggen, maar ben de naam alweer kwijt, ik verwar ze vaak omdat ze op elkaar lijken :-\
channguyet:
hoi Joske, ik ken vegetarier die ook jaren maag en darm problemen hadden vanwege stress door uitzendbureau werkte, .....zij is ook 2 jaar weer aan het werk, sinds kort had zij een baan gevonden waarmee je een bijdrage voor € 10.00 mag in het fitness center mag onbeperk sporten...... na 6 maanden ontdekte zij dat maag en darm problemen steeds minder wordt ....
zij deed alleen pilates, bobyshape en yoga .....
Succes
Lovelocker:
Licht verteerbaar lijkt mij en geen bonen, komkommer, specerijen, spijs, zwarte koffie. Maagzweer word toch door een bacterie veroorzaakt en heeft op zich niets met eten te maken. Ik neem aan dat je man gewoon even vriendelijk wil zijn voor zijn maag tot de maagzweer weg is?
Gabs:
je kunt de meeste burgers ook gewoon in de oven opwarmen of even grillen, ze worden dan niet zo knapperig, maar goed, je moet ergens een keuze maken...
willem:
Opvallend is dat geen van de posters nog de helende werking van wortels heeft genoemd. Peen, winterwortel, maar vooral sap van wortels zijn ontzettend heilzaam voor maagklachten. Uit eigen ervaring en vanuit natuurgeneeswijzeboeken.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie