Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

2 ons groente en 2 stuks fruit: halen jullie dat?

<< < (3/30) > >>

J@n:

--- Citaat van: Sanja op 25 april 2006, 10:24:53 ---Ik hoorde net een reclame voor Knorr Vie en vroeg me af hoeveel mensen nu geloven dat als ze zo'n klein flesje drinken, dat ze dan genoeg groente en fruit hebben gehad.
--- Einde van citaat ---

Ik geloof dat wel; ze mogen niet zomaar wilde claims gebruiken in reclame.

Miriam:

--- Citaat van: J@n op 25 april 2006, 16:04:34 ---
--- Citaat van: Sanja op 25 april 2006, 10:24:53 ---Ik hoorde net een reclame voor Knorr Vie en vroeg me af hoeveel mensen nu geloven dat als ze zo'n klein flesje drinken, dat ze dan genoeg groente en fruit hebben gehad.
--- Einde van citaat ---

Ik geloof dat wel; ze mogen niet zomaar wilde claims gebruiken in reclame.

--- Einde van citaat ---

Het is gewoon erg geconcentreerd, die Knorr Vie is best wel dikke prut...

Sinds ik geen vlees meer eet red ik het altijd makkelijk met mijn groente, 200 gr. is echt niet zo veel.. alleen die 2 stuks fruit...  ::) Ik eet meestal een banaan als ontbijt... maar de rest van de dag kom ik er niet aan toe... als ik echt honger heb wil ik echt eten en geen appel happen, en nadat ik gegeten heb zit ik vol en heb ik geen trek meer in nog een appel... tja...

bienne:
ik red het vaak niet... probeer elke dag wel fruit te eten en de warme maaltijd is vaak wel gezond.... sla soms ook wel eens fruit over maar meestal eet ik het wel...

bambi:
2 ons groenten lukt wel, de 2 stuks fruit haal ik per week wel  ;D

toen we nog een combi-tas hadden, ging het beter.

Nevyn:
2 ons groente lukt me wel, maar die stuks fruit  :-\. Ik vind fruit heel lekker, maar om de een of andere reden eet ik het heel weinig. In de zomer gaat het wel iets beter, maar toch.

Ik heb die Knorr Vie in huis gehaald trouwens, als ontbijt, ik ben niet zo'n ontbijttype en heb ook meestal haast, dus ontbijt schiet er meestal bij in. Zo'n flesje achterover slaan lukt nog wel en dan heb ik in ieder geval iets binnen. 't Is inderdaad heel geconcentreerd en allemaal gemaakt van vruchtenpulp en sap enzo. 1 zo'n flesje is trouwens 50% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie