Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

2 ons groente en 2 stuks fruit: halen jullie dat?

<< < (2/30) > >>

Dee:

--- Citaat van: Aiko op 25 april 2006, 12:36:33 ---Ik heb net een halve kokosnoot op. Is dat fruit? En een handvol dadels...

--- Einde van citaat ---
Straks kunnen we je rollen...en dan is de liefde gedaan natuurlijk  >:(. Maar heti lijkt me wel fruit, het is immers geen groente, en in dit geval heb je maar twee keuzes  ;)

M.:
Ik eet amper fruit, het lukt me gewoon niet. Ik vind het wel lekker maar op de een of andere manier kan ik het niet combineren met mijn eetgewoontes. Groente haal ik ruim dus ik hoop dat dat de boel een beetje compenseert.

Ik zie champignons vreemd genoeg ook niet als groente en ui ook niet, maar bosui bijvoorbeeld dan weer wel.

Mariek:
Champignons kunnen bijna niet verteren en daarom kan je er ook geen voedingsstoffen uithalen, heb ik eens gehoord. Sindsdien eet ik ze amper, ik heb al zoveel moeite met groente, waarom zou ik dan groente eten waar ik toch niks aan heb.
Maar vanavond eet ik sinds lange tijd weer eens champignons, ik had er ineens weer eens zin in.

fem fatale:
Nu ik geen appels meer mag, vind ik twee stuks fruit wel veel moeilijker en meestal eet ik er dan ook maar 1.

Maar groente haal ik ruim, zelfs als ik de groenteprutjes waarin mijn moeder de tofu bereidt niet meetel. Ik merk ook dat ik dingen als tomaten, uien, wortel soms, champignons niet meetel, omdat ik ze niet als groenten eet, maar als smaakmakers.

Piek:
Ik haal het met gemak! Ik tel sapjes en van die rare flesjes ook niet als 'echt fruit', en om diezelfde reden eet/drink ik ze ook niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie