Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

2 ons groente en 2 stuks fruit: halen jullie dat?

<< < (14/30) > >>

Aiko:
Twee vlierbesjes dan?

Stom eigenlijk; hebben ze een gewichtmaat voor de groenten, komen ze met kwantiteitsmaat voor de fruiten. Minder bekken doet twee ons groenten, twee ons fruit ook niet. Tenzij ze hebben berekend dat het één komma driehonderdachtentachtig onzen fruit moet zijn.

Gargamel:
Heeeel makkelijk. Elke ochtend een banaan en perzik. 's Middags een appel en/of peer en kiwi en vaak nog een aardbeien/frambozenshake. 2x per dag groenten, waar ook altijd rauwe groente bij zit en meestal ook nog warme groenten. Als tussendoortje eet ik meestal pruimen of een paar schijfjes ananas, dus ik denk dat het wel snor zit met dat groenvoer!  :)

Gwennepen:
Hier moet je 't iig niet persé van hebben.

Lona:

--- Citaat van: Gwennepen op 23 mei 2007, 11:21:32 ---Hier moet je 't iig niet persé van hebben.

--- Einde van citaat ---

gelukkig maar, ik vind dat belachelijk, een vervnger voor fruit, en nog knettersduur ook.

2 ons groente is totaal geen probleem, ik denk dat ik wel 2x zoveel eet. Fruit; de ene keer lukt het me makkelijk, maar er zijn ook wel eens dagen dat ik geen fruit eet. Ik probeer nu dus wel echt elke dag fruit te eten. Ik vind het ook erg lekker dus dat is het probleem niet!

Teddy:
Vroeger aten wij altijd te weinig fruit. Toen ben toen begonnen met iedere dag bij ons ontbijt een bordje fruit te maken (momenteel wat aardbeien, druiven, een kiwi, sinaasappel en een appel)  Werkt voor ons echt super goed en mijn huid lijkt ook veel egaler te worden sinds ik veel fruit eet  :cheer:

Groente eten wij altijd genoeg omdat ik minimaal twee porties groente door het avondeten doe. En vaak extra een uitje, preitje of tauge enzo, maar dat reken ik eigenlijk niet echt mee als groente.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie