Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
2 ons groente en 2 stuks fruit: halen jullie dat?
lianne:
2 ons groente haal ik met gemak, maar er is hier altijd zo weinig fruit thuis... Ben de enige frequente fruiteter, eet eigenlijk al het fruit wat je kan bedenken maar helaas zijn hier meestal alleen appels in huis. En 2 appels op een dag vind ik nou niet echt een feest, dus ik hou het vaak bij 1.
Dame Noire:
Groente haal ik makkelijk, soms wel een pond per dag :-[
maar fruit alleen bij vlagen, als er niets lekkers in huis is, want ik ben niet zo'n grote eter en qua tussendoortje kies ik dan toch eerder voor iets ongezonds (schaam, schaam...)
sammie:
Ik heb sinds kort een fruitabonnement van odin. Voor 7,95 euro krijg je een tas met ongeveer 20 stuks fruit. Hierdoor ben ik wel meer fruit gaan eten.
Wat betreft groente zit ik volgens mij wel ok. Vaak eet ik op brood ook nog tomaat, courgette of sla.
Indira:
20 stuks...? echt?? k kan me niet voorstellen. ik heb jaren geleden ook een fruit tas gehad, en dat was meestal iets van 3 appel, 2 banaan, 2 kiwi en nog iets...voor 7,50 in de guldentijd geloof ik.
Laurie:
Ik heb ook al tijden de Odin fruittas en ik denk ook niet dat ik echt aan 20 stuks kom. Meestal idd. 4 appels, 4 peren, 4 bananen en dan bijv. een mango. Maar het helpt inderdaad mij ook om meer fruit te eten omdat het dan toch in huis is.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie