Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Vegetarisch eten en een hongergevoel?

<< < (3/14) > >>

Wildflower:
Sinds ik vooral veganistisch eet, heb ik wel sneller een hongergevoel ('s avonds dan). Eerlijk gezegd vind ik dat niet erg, het voelt prettiger aan dan zo'n vol gevoel.  ;D

Twilightje:
Ik heb ook wel vaak honger en eet dan ook veel, ze staan er soms in mijn omgeving van te kijken. Dingen met kaas of eieren vullen wel makkelijker natuurlijk.

Gabs:
maar als je minder gaat eten, of minder grote porties in een keer, dan past je maag zich daar snel aan aan en zul je dus sneller vol zitten.

en inderdaad gerechten met veel kaas, room, pasta en eieren zijn erg machtig en vullen daarom snel... van alleen groente en rauwkost blijf je vaak toch een beetje een leeg gevoel houden.

parttime veggie:

--- Citaat van: Wildflower op 01 mei 2006, 21:47:58 ---Sinds ik vooral veganistisch eet, heb ik wel sneller een hongergevoel ('s avonds dan). Eerlijk gezegd vind ik dat niet erg, het voelt prettiger aan dan zo'n vol gevoel.  ;D

--- Einde van citaat ---

Daar zit wat in, het voelt zeker prettiger aan dan een vol gevoel.
Maar echte honger willen we natuurlijk niet ;D

Monique:

--- Citaat van: parttime veggie op 30 april 2006, 21:42:58 ---Wat ik nu merk sinds ik helemaal vegetarisch eet, is dat ik sneller honger heb of last van een leeg gevoel...?
Is dit normaal? of moet ik meer granen ofzo eten?
Met vlees had ik dit niet.

--- Einde van citaat ---

Het is maar net wat je eet...bijvoorbeeld fruit en sla etc. vult maar heel kort, maar bijvoorbeeld granen en soja producten vult veel langer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie