Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vegetarisch eten en een hongergevoel?
bambi:
--- Citaat van: parttime veggie op 06 mei 2006, 17:17:20 ---
--- Citaat van: Aiko op 06 mei 2006, 16:23:45 ---
--- Citaat van: parttime veggie op 06 mei 2006, 15:40:43 ---Ben inmiddels alweer een kilo aangekomen, nu dus al 2 >:( en dat terwijl ik juist gewicht weg wilde.
Niet echt motiverend moet ik zeggen.
Ik denk dat ik om het hongergevoel te compenseren teveel koolhydraten binnen heb gekregen, maar ja wat moet ik dan eten?
Meestal is het toch groenten met pasta, aardappels en / of rijst met een sausje op soyabasis.
Helaas is tofu niet aan mij besteed en voor noten ben ik allergisch....nu weet ik het ook even niet meer ???
--- Einde van citaat ---
Sleutel tot afvallen is (meer) bewegen. Je kunt minder eten tot je een ons weegt, maar zonder beweging is het geen resultaat voor de langere termijn...
--- Einde van citaat ---
1x per week aqua joggen, 1x per week buikdansen, elke dag 1 uur intensief yoga en dan nog de huishoudwerkzaamheden en wat ik verder nog afloop.
Daar kan het niet aan liggen, maar bedankt voor je reactie ;)
--- Einde van citaat ---
:o wow, waar haal je de tijd vandaan? ik kom niet eens aan mijn 10 minuten ingeplande yoga/meditatie :-[
parttime veggie:
--- Citaat --- :o wow, waar haal je de tijd vandaan? ik kom niet eens aan mijn 10 minuten ingeplande yoga/meditatie :-[
--- Einde van citaat ---
das makkelijk als je yogalerares van beroep bent ;D
bambi:
--- Citaat van: parttime veggie op 06 mei 2006, 17:26:57 ---
--- Citaat --- :o wow, waar haal je de tijd vandaan? ik kom niet eens aan mijn 10 minuten ingeplande yoga/meditatie :-[
--- Einde van citaat ---
das makkelijk als je yogalerares van beroep bent ;D
--- Einde van citaat ---
Oh, gaaf! Doe je dan niet meer op een dag, of geef je niet zoveel lessen?
Ik doe nu een soort introductie in meditatie op mijn vereniging, maar ik wil denk ik iets met yoga gaan doen weer.
parttime veggie:
--- Citaat ---[quote author=bambi
Ik doe nu een soort introductie in meditatie op mijn vereniging, maar ik wil denk ik iets met yoga gaan doen weer.
--- Einde van citaat ---
--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---
hoe bedoel je : niet meer op een dag? of ik niet meer dan dat doe?
jaweeeeeeelllllllll, heel veel genieten van het leven en studeren.
;D
bambi:
--- Citaat van: parttime veggie op 06 mei 2006, 17:32:43 ---
--- Citaat ---[quote author=bambi
--- Einde van citaat ---
--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---
hoe bedoel je : niet meer op een dag? of ik niet meer dan dat doe?
jaweeeeeeelllllllll, heel veel genieten van het leven en studeren.
;D
--- Einde van citaat ---
nee ik bedoelde: als docent, doe je dat dan meer dan 1 (les)uur?
en om ontopic te blijven: ik probeer bij tussentijdse honger een banaan te nemen, ontbijtkoek staat goed bekend (heeft volgens mij wel veel suiker), als je over een uurtje weer gaat eten, redt een stuk paprika het ook wel even.
Wat ik ook wel doe, bij echte honger: lunchen met wentelteefjes e.d., dat is natuurlijk wel vet. Maar, altijd licht eten, dan blijf ik snaaien, en ik las de laatste tijd meerdere malen dat veel suiker slechter is dan wat vet: want het vult tenminste voor een tijdje.
Is dus alleen mijn bevinding he, misschien is het onwaar, maar ik kom iig de laatste jaren niet meer aan (eraf gaat het er echter ook niet ...).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie