Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Hoe ver ga jij in het maken van keuzes?
Lady d'Arb@ñville:
Quatsch. Als je echt wat wil bereiken zou het nuttig zijn eens af te leren om zo kort door de bocht te willen. De wereld zit heel wat minder zwart-wit in elkaar dan jij wil doen voorkomen. En daar laat ik het verder bij, een wellus-nietusdiscussie zit ik ook niet echt op te wachten.
Draek:
Dat is jammer. Zou nl. argumentatie willen horen ipv maar wat geroep.
Begin januari zit ik om tafel in een discussie met o.a. wetenschappers. Die discussie zou er niet geweest zijn als er geen harde stellingen genomen waren.
Bat:
--- Citaat van: Wildflower op 15 mei 2006, 15:10:32 ---
-Dat wil niet zeggen dat je moet overdrijven en ontieglijk veel kleren moet kopen (a la de gemiddelde voetbalvrouw, sorry voor de generalisatie ;D maar je snapt wat ik bedoel);
--- Einde van citaat ---
Ik ben zelf een voetbalvrouw (ik speel) en heb dus wel leren voetbalschoenen. Ervaring met nepleer voetbalschoenen...geen optie. Nog geen jaar mee gespeeld en al kapot.
Mgoed, ik ben ook geen veganist maar vegetarier.
hoewel ik er wel veel op let wat ik koop... :-\
leren jassen en tassen vind ik zelfs lelijk, dus heb ik ook niet. Make-up draag ik niet, medicijnen vermijd ik zolang ik kan, auto heb ik niet (niet nodig) en eieren...daar heb ik diverse docu's over gezien. Zelfs vrije loop eieren kunnen verward worden met andere eieren, ze worden meestal in dezelfde fabriek geproduceerd. Je weet dus vaak niet wat je koopt. Hetzelfde geldt voor producten waarop staat dat er geen dierlijke elementen/stoffen in zitten terwijl er wel degelijk wat van inzit maar je zelf niet na kan gaan. Je zou om zeker te weten elke fabriek langs moeten gaan of het wel oprecht gebeurd.
Ook al ben je een vleeseter, je kan altijd wat doen voor de dieren en natuur.
Eigen keus dus.
Cheers! :)
Draek:
--- Citaat van: Bat op 12 januari 2010, 15:21:53 ---Ik ben zelf een voetbalvrouw (ik speel) en heb dus wel leren voetbalschoenen. Ervaring met nepleer voetbalschoenen...geen optie. Nog geen jaar mee gespeeld en al kapot.
--- Einde van citaat ---
Waren het goedkope of waren ze van nike of adidas?
Bat:
Adidas, wel gekocht in Turkije (dus nep)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie