Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Koeien
Dee:
De koningin zit natuurlijk mee in het complot.
Excuseer me even terwijl ik : :pukey:
edit: domme typo
Draek:
--- Citaat van: Str@ñdg@ñger op 15 juni 2006, 14:30:45 ---Ze hadden die gezondheidsraad en dat voedingscentrum gewoon vol moeten stoppen met Draakjes. Dan hadden we alle volkomen objectieve adviezen met het volste vertrouwen ter harte kunnen nemen. :-\
--- Einde van citaat ---
Nee, maar wel objectieve mensen met kennis van voeding en niet direct alles wat niet zuivel promoot weggooit in prullenbak.
--- Citaat ---Ik zie trouwens dat de gezondheidsraad bevolkt wordt door rond de tweehonderd leden. Is het dan gek dat een enkeling met de zuivelindustrie te maken heeft?
--- Einde van citaat ---
Gezondsheidraad bestaat uit allerlei mensen die bepaalde kennis hebben. Gezondheid gaat niet alleen over voeding. Er zitten groepen in die kennis over voeding hebben (dietisten e.d.), maar ook over andere dingen als psychiatrie, toxicologie e.d.
o.a.
- Prof. dr. F. Kok
- Prof. dr. C. van Weel
- Prof. dr. W. Saris
- Prof. dr ir G Schaafsma
hebben banden met zuivelindustrie. Ik heb genoeg info om het twijfelachtig te maken of ze goede adviezen te kunnen geven.
--- Citaat ---De koningin?
--- Einde van citaat ---
Nee, denk het niet. Hoewel ik die ook wel weg wil hebben. Ceremonieel kan ze blijven maar verder... Maar dat is een andere discussie ;)
J@n:
Mag het weer on topic? Het is vanzelfsprekend dat veganisten zuivel verketteren en dus het Voedingscentrum willen dissen, dat weten we nu wel.
Draek:
--- Citaat van: J@n op 15 juni 2006, 17:16:20 ---Mag het weer on topic? Het is vanzelfsprekend dat veganisten zuivel verketteren en dus het Voedingscentrum willen dissen, dat weten we nu wel.
--- Einde van citaat ---
Heeft er niets mee te maken. Als je er gewoon als een nuchter persoon tegen aankijkt zie je ook wel dat je er bij kan twijfelen. De informatie zegt genoeg erover.
Aiko:
Tja, de zuivelindustrie is dan ook wel ietwat fout. Ik zie de reclame voor melk ook echt als ouderwets propaganda. Er zijn dus ook wel mensen die niet letten op E-nummertjes maar evenzo niet zoveel van zuivel moeten hebben, zoals ik. En niet eens onwille van een gezondheid.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie