Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Koeien
Lady d'Arb@ñville:
Ik wou het al niet zeggen.
Harry:
Draakje gaat door till the cows come home, ik neem nog een glaasje biologische karnemelk. Blijf je lekker nuchter bij. ;)
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 13 juli 2006, 10:23:35 ---
--- Citaat van: Draakje op 13 juli 2006, 10:19:33 ---
--- Citaat ---Voordat je je melk als biologisch mag bestempelen moet je aan allerlei regels voldoen, dus daar vertrouw ik dan maar op...
--- Einde van citaat ---
Hier in NL heb je wel de regels natuurlijk, maar die regels worden gewoon overtreden. Is niet veel anders als in de VS.
--- Einde van citaat ---
:shutup:
--- Einde van citaat ---
Wil je anders beweren dan? Ik weet dat regels niet altijd gehanteerd blijven in die sector in de praktijk. Nu zullen er wel boeren zijn die de regels wel naleven hoor..
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: Draakje op 13 juli 2006, 10:53:37 ---Nu zullen er wel boeren zijn die de regels wel naleven hoor..
--- Einde van citaat ---
Toch wel? Weet je dat wel zeker?
Aiko:
Ik heb zelf ook weinig vertrouwen dat de vastgelegde procedures (het zal mij niets verbazen als het slechts richtlijnen zijn) zo braaf en netjes altijd worden opgevolgd. Het moet verdomd aanlokkelijk zijn voor een producent zijn niet biologische producten voor een meerprijs als biologisch te kunnen verkopen. De hogere prijs maakt de mindere afzet echt wel goed. Wat je overhebt, kan zo weg voor een kortingsprijs, voor het extra zakcentje.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie