Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Pluim/vee transport
Draek:
--- Citaat van: kaalimero op 08 juli 2006, 18:01:20 ---Ja, respect voor dieren ken ik wel ja. Mijn manier van actievoeren is het niet, maar ja, ieder doet wat ie denkt dat goed is.
--- Einde van citaat ---
Ze zijn nu vooral gericht op SHAC-acties tegen HLS.
--- Citaat ---Maar er was nog iets in Nederland waar ik ik niet van op de naam kan komen.
--- Einde van citaat ---
Ik ken verder niet een dierenrechtenorganisatie die een beetje in straatje van peta, edev enzo zit. Heb je misschien meer info erover? Was het iets van vroeger?
--- Citaat ---Peta Nederland dat duurt wel wat lang hè. Maar ja, het valt ook niet mee om eender wat voor vereniging om vrijwilligers te vinden.
--- Einde van citaat ---
Peta NL was er wel.. en is er nog wel een beetje.. nou ja.. vooral om donateurs te hebben, maar echt acties niet meer. EDEV is uit Peta NL eigenlijk ontstaan.
--- Citaat ---Diegenen die al vrijwillgerswerk doen zitten bomvol en de rest hangt voor de buis en is druk bezig met dingen van de ene kant van de wereld naar de andere kant aan het sjouwen en dat noemen ze dan carièrre. Dus heeft niemand tijd. Spijtig.
--- Einde van citaat ---
Het probleem bij peta en edev zijn niet de vrijwilligers. Ze hebben betaalde krachten of zouden betaalde krachten kunnen hebben voor bepaalde taken e.d. (acties opzetten etc.). En EDEV krijgt geloof wel als ze een actie doen wel redelijk wat mensen bij elkaar. Maar het is soms inderdaad erg om een betrouwbare groep activisten bij elkaar te sprokkelen en te houden. Ik zit zelf tegen circussen te protesteren en ik heb wel een redelijk groepje die wel komen of willen komen. Het netwerk groeit ook wel steeds. Maar je moet wel mensen binden en niet afschrikken natuurlijk.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie