Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Zwangerschap en vis/vlees eten?

<< < (4/5) > >>

Kim:
Ik zou gewoon vis eten als je daar "gelukkig" van wordt! Maar als het sterk tegen je principe ingaat word je er ook weer niet gelukkig van, dus dan blijft het je eigen moeilijke keuze...
Ik had juist tijdens mijn zwangerschap een sterker gevoel om geen vlees te eten en ben daardoor weer wat strenger vegetariĆ«r geworden. Maar ik had wel een grotere behoefte aan zuivel. Ik had ook het gevoel dat mijn lichaam aangaf dat ik het nodig had, terwijl ik rationeel gezien niet denk dat ik het echt nodig had. Uiteindelijk heb ik twee gezonde babies gekregen dus het zal wel goed zijn geweest  :P

Gwennepen:
Ik heb veel kip gegeten tijdens mijn laatste zwangerschap en mijn zoontje heeft geen kam en veren dus het kan gerust :)

wendy:
Hoi, ik ben op t moment 5 maanden zwanger en heb mn bloed ook moeten laten testen, ik dacht mooi! kunnen we direct zien of de vooroordelen kloppen over vega zijn..
En... mn bloed was perfect, ijzer gehalte en vitamines alles oke!
Hier ging ik natuurlijk al wel vannuit, aangezien ik al 12 jaar vega ben en nooit ziek ofzo... maar toch even lekker zo'n bevestiging vor de mensen die nog steed denken dat vlees noodzakelijk is! ;)

bloempjuh:
Wendy, je bent het levende bewijs dat veggies prima kindjes kunnen produceren ;)

Wat ga je doen als je kleintje geboren is? Vega-opvoeding?

wendy:
Ik wil mn baby ook vegetarisch opvoeden, tenminste bij ons in huis want mn vriend eet ook vegetarisch maar is dit niet 100%
Ik weet nog niet hoe dat met de babyvoeding zit, of er veel keus is zonder vlees erin, maar zodra de baby dus met de pot mee eet wordt het vega!
Maar stel we zijn een keer op een feestje ofzo dan doe ik er niet meoielijk over als hij of zij wel een stukje vlees wil eten, het blijft een eigen keus vindt ik.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie