Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vegetariers minder kans op kanker?
Sander:
--- Citaat van: bambi op 12 augustus 2006, 10:01:28 ---
--- Citaat van: Sander op 12 augustus 2006, 09:48:40 ---
--- Citaat van: bambi op 10 augustus 2006, 19:34:23 ---Maar, welke weldenkende moeder geeft haar kind een dieet van sinasappels, citroen en peentjes?
--- Einde van citaat ---
Ik weet niet over welk dieet je het nu hebt, maar in ieder geval niet over iets dat met Moerman te maken heeft.
--- Einde van citaat ---
http://www.moermanvereniging.nl/ned/gezond_leven/voedingswijzer.html
--- Einde van citaat ---
Wat nou "dieet van sinasappels, citroen en peentjes"?
Lovelocker:
--- Citaat van: Zusje op 12 augustus 2006, 10:37:20 ---
--- Citaat van: lovelocker op 12 augustus 2006, 09:34:20 ---Vegetariers en veganisten scoren iig goed als het om darmkanker gaat: dat komt aanwijsbaar veel minder voor.
--- Einde van citaat ---
Is dat zo? Ik heb daar nog nooit bewijzen voor gezien. Ik krijg regelmatig de nieuwsbrief van een patientenvereniging van mensen met erfelijke darmkanker, maar over vegetarisch eten heeft er nog nooit wat in gestaan, terwijl ze toch goed in de gaten houden wat er gaande is.
--- Einde van citaat ---
Het heeft niet zozeer met vegetarisch eten op zich te maken, maar met vezelrijke voeding. Vegetariers gebruiken daar doorgaans meer van. Maar ja: waar ik het nu weer vandaan gehaald heb? Van diverse plaatsen in ieder geval, anders zou ik het niet zo boud beweren.
Ona:
--- Citaat van: lovelocker op 13 augustus 2006, 00:10:50 ---
--- Citaat van: lovelocker op 12 augustus 2006, 09:34:20 ---Vegetariers en veganisten scoren iig goed als het om darmkanker gaat: dat komt aanwijsbaar veel minder voor.
--- Einde van citaat ---
Is dat zo? Ik heb daar nog nooit bewijzen voor gezien. Ik krijg regelmatig de nieuwsbrief van een patientenvereniging van mensen met erfelijke darmkanker, maar over vegetarisch eten heeft er nog nooit wat in gestaan, terwijl ze toch goed in de gaten houden wat er gaande is.
--- Einde van citaat ---
Het heeft niet zozeer met vegetarisch eten op zich te maken, maar met vezelrijke voeding. Vegetariers gebruiken daar doorgaans meer van. Maar ja: waar ik het nu weer vandaan gehaald heb? Van diverse plaatsen in ieder geval, anders zou ik het niet zo boud beweren.
--- Einde van citaat ---
Leuke woordspeling/Freudiaanse verspreking LL? ;D
willem:
--- Citaat van: Ona op 13 augustus 2006, 00:32:37 ---
--- Citaat van: lovelocker op 13 augustus 2006, 00:10:50 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Leuke woordspeling/Freudiaanse verspreking LL? ;D
--- Einde van citaat ---
???
Christiaan:
!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie