Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vegetariër uithangbord van bontwinkel
Dee:
Zeg zeg, Draak helpt in zijn eentje het imago van de gemiddelde dierenvriend om zeep. Dus daar mag over gemopperd worden!
Aiko:
--- Citaat van: Dee op 01 september 2006, 11:15:39 ---Dus daar mag over gemopperd worden!
--- Einde van citaat ---
Dat is het imago van een dierenvriend!
(En Nederlanders...)
Lady d'Arb@ñville:
Ach ja, waar is Volkert als je hem nodig hebt.... ;D
bambi:
--- Citaat van: Gwennepen op 01 september 2006, 10:53:38 ---Dat is nog teveel eer.Laat toch lekker in z,n eigen sopje gaarkoken.
--- Einde van citaat ---
Dat is misschien wel het beste ja. Ik heb een paar keer bijna mijn account maar gedeleted, maar ja, er zijn idd ook veel leuke mensen hier ...
karenvh:
Inderdaad, die Draakje doet jullie imago geen goed.
Van zo'n zwart-wit houding, en elke mogelijkheid om ergens commentaar op te geven proberen te ge(mis)bruiken en zo zaken uit z'n context halen (bv. ik wil mijn "bont dragen" helemaal niet goedpraten met op andere vlakken milieubewust bezig te zijn - dat zijn 2 verschillende zaken), getuigt van weinig volwassenheid.
Mister Gaia (MvdB) heeft bij mij ook zo'n uitstraling (ik ken hem niet goed, dus ik kan me vergissen): bij mij werkt zijn houding averechts.
Maar dat kan niet van iedereen gezegd worden. Er worden hier wel zinnige dingen geschreven (o.a. Sven)!
Ik zal wellicht wel bont blijven dragen (vooral een leeterlijk gevoelsmatige kwestie - het is gewoon zalig), maar de ethische gedachten kan ik wel begrijpen. Noem mij daarom "niet correct", oke, maar dat is niemand.
Denk ik toch ;-)
Ik wens jullie allen een goeie zon dit weekend - misschien komt het er toch van, hé!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie