Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vegetariër uithangbord van bontwinkel
Lady d'Arb@ñville:
Draakje wordt de bontmantel uitgeveegd. ;D
Gwennepen:
En nog wel door een bontmuts! ;)
Gretz:
--- Citaat van: karenvh op 31 augustus 2006, 14:07:24 ---het stereotiepe beeld van ouw madammen met nen bontjas
--- Einde van citaat ---
Haha, daar zong Urbanus nog over. ;D
En Karen, het is dapper dat je je verdedigd (is beter dan de mensen die zich helemaal niet kunnen verdedigen), maar ik denk dat het veel zin heeft om deze discussie voort te zetten. Ik denk niet dat jij op dit forum bent gekomen om eindeloos te discussiëren met mensen die geen bont dragen. Zoek voor die vleesloze maaltijden eens naar de recepten op de site, dat lijkt me een veel leuker idee!
karenvh:
hey Gretz,
Het is niet mijn bedoeling om jullie van gedachte te doen veranderen.
Of toch wel een beetje : ik vraag gewoon een beetje meer begrip en respect, ook al ga je niet akkoord met het feit dat ik graag in bont rondloop. Da's alles.
En ja ik zal eens in de receptjes snollen ;)!
Sam:
Sorry Karen, voor begrip en respect voor bont dragen moet je nu eenmaal niet op een vegetariers forum zijn. Voor bijna alle vegetariers (en een groot deel van de vleeseters) is bont alleen de max als het gaat om de verspilling van dierenlevens. Dat jij het de max vindt qua luxe moet je zelf weten, maar niet schrikken als dat hier heel anders gezien wordt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie