Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wasnoten

(1/15) > >>

Marga:
Hallo..

Ik wil jullie graag mee laten genieten van mijn vreugde
Namelijk de wasnoot Echt een revolutie

http://www.biona.tv/Wasnoot/wasnoot.html

Zelf gebruik ik de noten al een tijdje en ik vind het echt geweldig Heel milieuvriendelijk, niet op dieren getest, ruikt goed, en ook nog eens heel goedkoop
Een kilo kost 9 euro en je kunt er een jaar mee wassen!!
Ik vind de geur prima, maar je kunt er ook een paar druppels (etherische olie) op druppelen. En een deel van de opbrengst gaat naar de mensen in India....

Mijn moeder wast er ook mee en veel van mn vriendinnen!

Bestellen kan via de site, dan krijg je van hun een mail die je terug moet sturen als bevestiging en dan heb je de noten binnen 3 dagen in huis...

Ervaringen zijn ook welkom :)

Ligfietsertje:
'k Gebruik nu ook al maanden wasnoten, maar ik ben het er niet met eens dat ze goed ruiken, alhoewel er veel verschil blijkt te zijn tussen de merken.

Eerst had ik van die volledig gedroogde wasnoten, die waren geurloos.  Nu heb ik wasnoten die nog heel erg kleverig zijn en hoewel ik er na het wassen niets van merk, stinken de verse noten.

Ik doe wel altijd wat etherische olie in het spoelbakje, al blijft die geur nooit zolang in de kleding hangen als bij het gebruik van gewone wasverzachter.  (Maar veel van mijn kleding kan sowieso niet tegen wasverzachter.)

Ik ben er in ieder geval tevreden over en ook een van mijn vrienden, die veel witte kleding heeft, is er tevreden over.
Alleen als mijn kleding erg vuil is gebruik ik nog gewoon wasmiddel voor de voorwas of behandel ik vlekken met een of andere 'vlekoplosser'.

Marga:
ja bij die van biona krijg je gratis een zakje met vlekkenzout..

en ik vind het gewoon heel natuurlijk ruiken...
Maar leuk dat je het ook kent en gebruikt.
Ik wist niet dat er meerdere merken zijn.

Aiko:
Hmmm, interessant. Zodra ik mijn wasmachine heb ga ik dit ook eens proberen, denk ik. Jammer alleen dat ze dit soort rotzooi ook verkopen. "Meppen wordt weer leuk!"...? Ik kijk wel even verder waar ik het dan wel wil bestellen.

Hizikigrrrl:
Lovelocker gebruikt dit toch ook?
Ik wil eigenlijk wel eens een proefzakje gebruiken. Zou dat te koop zijn?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie