Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wasnoten

<< < (3/15) > >>

Lovelocker:
Milieuvriendelijk is al beter. Al vernietig je af en toe er een piepklein stukje milieu mee. Dat niemand zal missen, zonderlingen uitgezonderd ;)

Harry:

--- Citaat van: lovelocker op 17 september 2006, 09:35:52 ---zonderlingen uitgezonderd ;)

--- Einde van citaat ---
Uitzonderlijk mooi geformuleerd. En dat zeg ik niet vanwege een portie beukenootjes, hoor. Laat staan een portie wasnoten.

Marga63:

Inmiddels heb ik de wasnoten besteld...maar nog niet gebruikt, eerst moet het andere op.. ;)

Mariek:
Ik wil aan de wasnoten.

Gebruik nu Neutral omdat ik van veel andere wasmiddelen jeuk en bultjes krijg. Wasnoten lijken me een milieuvriendelijk alternatief. Kan ik ze alleen online kopen? Zo nee: waar nog meer, zo ja: welke winkel is een aanrader?

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Marie op 01 september 2009, 20:05:36 ---Ik wil aan de wasnoten.

Gebruik nu Neutral omdat ik van veel andere wasmiddelen jeuk en bultjes krijg. Wasnoten lijken me een milieuvriendelijk alternatief. Kan ik ze alleen online kopen? Zo nee: waar nog meer, zo ja: welke winkel is een aanrader?

--- Einde van citaat ---

Ik ben ze nog nooit in een winkel tegen gekomen (ook niet in grote bio-winkels).  Zelf gebruik ik ze wel, maar enkel voor zaken die niet echt zichtbaar vuil zijn.  Om echt vlekken weg te krijgen werken ze toch niet zo goed als (goede) wasmiddelen (dat blijkt ook uit testen van consumentenorganisaties), dus dan gebruik ik wel een ecologisch wasmiddel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie