Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wasnoten

<< < (4/15) > >>

Aiko:

--- Citaat van: Marie op 01 september 2009, 20:05:36 ---Ik wil aan de wasnoten.

Gebruik nu Neutral omdat ik van veel andere wasmiddelen jeuk en bultjes krijg. Wasnoten lijken me een milieuvriendelijk alternatief. Kan ik ze alleen online kopen? Zo nee: waar nog meer, zo ja: welke winkel is een aanrader?

--- Einde van citaat ---

In Duitsland kun je ze in de supermarkt kopen (Kaufland), maar ik denk dat je ook goed geluk kunt hebben in een natuurwinkel. Misschien bij de wat grotere. Volgens mij heb ik ze daar wel gezien in de Ecoplaza op't Spui te Den Haag.

LelleL:

--- Citaat van: Dee op 27 augustus 2006, 16:05:39 ---
--- Citaat van: Aiko op 27 augustus 2006, 13:59:02 --- Jammer alleen dat ze dit soort rotzooi ook verkopen. "Meppen wordt weer leuk!"...?
--- Einde van citaat ---
Dat moet ik hebben  ;D

--- Einde van citaat ---
WAAROM???! :-\

--- Citaat van: Aiko op 27 augustus 2006, 13:59:02 ---Hmmm, interessant. Zodra ik mijn wasmachine heb ga ik dit ook eens proberen, denk ik.

--- Einde van citaat ---
Ehhhh, hoe doe je nu je was dan? Wasbordje?
*Lelle is fan van heeel andere wasbordjes.

fem fatale:
Aiko doet zijn was nu vast anders dan in 2006.

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Lelle op 02 september 2009, 00:39:16 ---Ehhhh, hoe doe je nu je was dan? Wasbordje?
*Lelle is fan van heeel andere wasbordjes.

--- Einde van citaat ---

Hoe Aiko zijn was doet weet ik niet.  Maar het aantal mensen (zeker in steden) die geen eigen wasmachine hebben is nog redelijk groot.  In steden gaan de meeste van die mensen naar wasserijen (er zijn er nog best veel te vinden in steden) maar sommigen zullen waarschijnlijk gebruik maken van een behulpzame moeder/(vader), een wasservice, met de hand wassen, ...

Aiko:
Geen nood mensen, sinds augustus jaar des heer 2006 ben ik in het bezit van zo'n onverwoestbare Turnamat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie