Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wasnoten
Lady d'Arb@ñville:
Lakens. 10 miljoen.
Ik ga er verder maar niet over nadenken, en ik ga mijn lakens iedere dag goed steriliseren denk ik. Anders durf ik mijn bed niet meer in. :iek:
En wie moest er eigenlijk zo nodig over mijten beginnen? :angel:
Aiko:
En dan heb ik het nog niet eens over de beestjes die op dit moment in je wenkbrauwen rondlopen... Of elders. Daar helpt geen schrobben of guillotines tegenop.
Natubes:
--- Citaat van: Lovelocker op 17 september 2006, 09:35:52 ---Milieuvriendelijk is al beter. Al vernietig je af en toe er een piepklein stukje milieu mee. Dat niemand zal missen, zonderlingen uitgezonderd ;)
--- Einde van citaat ---
'n Vlieg 'n stukje milieu?
Veeleer 'n stukje natuur.
Wanneer dat verpletterd wordt, zullen er inderdaad weinig of geen mensen zijn, die het zullen missen.
Maar zo'n diertje heeft wel ook familie en een hele kennissenkring. Die zullen haar zeker wel missen.
Lady d'Arb@ñville:
Nu voel ik toch weer een onweerstaanbare behoefte om op die mijten terug te komen.
Ik bedoel maar weer eens, waar trek je de grens? Wat is uberhaupt het familiebesef van zo'n diertje dat massaal in spinnenwebben blijft steken?
Ik denk dan toch dat jij de klassieke fout maakt om je eigen wezen op dieren te projecteren, tot in het extreme toe.
Of je bent aan het trollen, ik twijfel nog.
Natubes:
--- Citaat van: Toler@ñt op 09 maart 2010, 09:45:19 ---Wat is uberhaupt het familiebesef van zo'n diertje dat massaal in spinnenwebben blijft steken?
--- Einde van citaat ---
Er zijn nog wel meer diersoorten, die massaal door hun natuurlijke vijanden verschalkt worden. Zelfs de mens is tot nu toe niet weten te ontkomen aan iets dergelijks. Maar betekent dit, dat het dan wel niet zo erg zal zijn, omdat hun familiebesef wel erg gering zal zijn?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie