Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wasnoten

<< < (2/15) > >>

Marga:
ja op www.wasnoot.nl

alleen zijn de noten daar wel duurder dan biona
en ik weet niet of ze anders zijn.

Dee:

--- Citaat van: Aiko op 27 augustus 2006, 13:59:02 --- Jammer alleen dat ze dit soort rotzooi ook verkopen. "Meppen wordt weer leuk!"...?
--- Einde van citaat ---
Dat moet ik hebben  ;D

Aiko:

--- Citaat van: Dee op 27 augustus 2006, 16:05:39 ---
--- Citaat van: Aiko op 27 augustus 2006, 13:59:02 --- Jammer alleen dat ze dit soort rotzooi ook verkopen. "Meppen wordt weer leuk!"...?
--- Einde van citaat ---
Dat moet ik hebben  ;D

--- Einde van citaat ---

Hmmmgrrrrr...!

Lovelocker:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 augustus 2006, 14:47:25 ---Lovelocker gebruikt dit toch ook?

--- Einde van citaat ---
Ja, dat klopt, maar net als Ligfietsertje gebruik ik soms ook wat anders. Een nadeel(tje) vind ik dat de b.h.-zakjes die ik gebruik om ze in te doen het op een gegeven moment begeven en ik heb toch ook een paar keer "wasnootvlekken" gehad. Beide probleempjes(incidenteel) zijn op te lossen - denk ik - met een beter zakje. Dat is eenvoudig te maken, he, een knikkerzak zal ook voldoen(bestaan die nog wel?). Gewoon niet aan toegekomen. Een bijkomend voordeel(tje) is dat de schaaltjes van de noten, zo hup de tuin in kunnen.

Wat ben jij opeens Drakerig met je probleem met die natuurvriendelijke vliegenmepper. Wat doe jij met vliegen in je huis? Het beste is natuurlijk ze gewoon buiten te houden en dat lukt mij dit jaar aardig, middels horregaas e.d. 0 medelijden met vliegen of muggen hier, als ze al kunnen lijden. Het wijst erop: niet.

Harry:
Bij ons vangen de poezen ze en eten ze op. Een natuurvriendelijke vliegenmepper is wel beetje een contradictio in terminis, trouwens.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie