Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wat is beter?
Aiko:
--- Citaat van: J@n op 16 september 2006, 11:46:55 ---
--- Citaat van: Meneer de Uil op 16 september 2006, 00:18:31 ---Je bedoelt zeker die ploegscharen die wij nog van geweren hebben gemaakt? Of waren het nou kanonnen?
--- Einde van citaat ---
Zwaarden, Harry. Zwaarden tot ploegscharen. Heb jij dan helemaal nooit opgelet bij de lessen van Bergsma? Jesaja twee gedeeld door vier.
--- Einde van citaat ---
Zoveel werk kan het dan niet meer zijn; twee zwaarden vormen tezamen al een (ploeg)schaar...
Harry:
--- Citaat van: J@n op 16 september 2006, 11:46:55 ---
--- Citaat van: Meneer de Uil op 16 september 2006, 00:18:31 ---Je bedoelt zeker die ploegscharen die wij nog van geweren hebben gemaakt? Of waren het nou kanonnen?
--- Einde van citaat ---
Zwaarden, Harry. Zwaarden tot ploegscharen. Heb jij dan helemaal nooit opgelet bij de lessen van Bergsma? Jesaja twee gedeeld door vier.
--- Einde van citaat ---
Jawel hoor, twee gedeeld door vier is een half. Oh nee, hij gaf godsdienst, geen wiskunde. Waarschijnlijk heb ik ook maar met een half oor naar zijn gezever geluisterd.
Christiaan:
--- Citaat van: Meneer de Uil op 16 september 2006, 12:16:26 ---Waarschijnlijk heb ik ook maar met een half oor naar zijn gezever geluisterd.
--- Einde van citaat ---
Maar kennelijk heb je nog wel iets van die man geleerd.
Harry:
Ja hoor, hij was ook één van de progessievere leraren op een verder conservatief, om niet te zeggen restauratief bolwerk.
Sanja:
--- Citaat van: Christiaan op 16 september 2006, 12:19:25 ---
--- Citaat van: Meneer de Uil op 16 september 2006, 12:16:26 ---Waarschijnlijk heb ik ook maar met een half oor naar zijn gezever geluisterd.
--- Einde van citaat ---
Maar kennelijk heb je nog wel iets van die man geleerd.
--- Einde van citaat ---
:heehee:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie